הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
CNN - הסוף? רשת החדשות רושמת שפל רייטינג כמותו לא ידעה מאז 1991
התרסקותה של רשת הכבלים שהיתה פעם ספינת הדגל של תעשיית החדשות האמריקאית לא נעצרת. למרות שינויים במערכי השידור וניסיון להפחית מהקו השמאלי הקיצוני הירידה נמשכת

CNN חווה את רייטינג הפריים-טיים הנמוך ביותר שלה מאז 1991, בסימן נוסף לכך שסיקור החדשות המסורתי בטלוויזיה בשילוב פרשנות מטעם השמאל הרדיקלי, מובילים יחדיו לרייטינג נמוך.

כפי שדווח על ידי הניו יורק פוסט, בשבוע שבין ה-13 למאי ל-19 במאי תוכניות הערוץ ברצועה שבין 20:00 ל-23:00 משכו רק 83,000 צופים בדמוגרפיה החשובה ביותר של צופים - גילאי 25 - 54. בתקופה המקבילה, פוקס ניוז ראתה למעלה מ-186,000 צופים באותה משבצת זמן דמוגרפית ו-MSNBC הגיעה למקום השני עם כ-111,000 צופים במשבצת.

הרצועה שבין השעות 20:00-23:00 בנויה מ-"AC360" של אנדרסון קופר ב-20:00, "המקור עם קייטלן קולינס" ב-21:00, ומסתיימת ב-"CNN NewsNight", בהנחיית אבי פיליפ, ב-22:00.

הביצועים השבועיים הכוללים של הערוץ הסתכמו בכ-494,000 צופים לערב לאורך זמן הרצועה.

לעומת זאת, Fox News ראתה יותר מ-2 מיליון צופים, בעוד ש-MSNBC רשמה כ-1.1 מיליון צופים, לפי דירוג נילסן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הנתונים העמידו את הבוס החדש של CNN, מארק תומפסון, תחת ביקורת רבה.

"מוטב שתומפסון יתחיל לפעול לפני שהוא יהרוס לחלוטין את CNN", אמר אחד ממפיקי החדשות של הערוץ, "זה נראה כאילו הוא כבר זרק את המגבת", הוסיף.

גם דוד זסלב מנכ"ל דיסקברי שהינה הבעלים של CNN זכה לביקורת.

מאז שהפך למנכ"ל, זסלב ניסה לשנות את מסלולה של CNN על ידי העסקת כריס ליכט כמנהל ראשי; אך ליכט עזב לאחר 13 חודשים בלבד בתפקידו.

תומפסון אשר ירש אותו הותיר את רצועת הפריים טיים ללא שינוי, ובמקום זאת ניסה לרענן דווקא את מערך הבוקר החלש.

"זסלב הלך עם מתכנת כשכר את ליכט", אמר גורם אנונימי בערוץ, "עכשיו הוא הלך עם בחור שבכלל לא יודע לתכנת טלוויזיה".

עם זאת, הדובר של CNN ניסה 'לסובב' את המספרים כמבשרי מגמה חיובית עבור הרשת, וטען כי רייטינג הפריים-טיים של הערוץ "גדל משנה לשנה" בקרב בני ה-25 עד 54.

ובתוך כך נראה כי אין סיבה רבה לאופטימיות, כפי שאמר אחד מהמקורבים לרשת שאמר באירוניה: "השם החדש של CNN הוא Canceled Network Now, הצעירים מתעניינים באנדרסון קופר כמו שהם מתעניינים בלייזה מינלי".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE