הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פרטים מטרידים נחשפים על ניסיון החדירה של אזרחים ירדנים לבסיס בארה"ב
בתחילת החודש נעצרו שני מהגרים ירדנים ששהו במדינה באופן לא חוקי – אחד הסתנן דרך קליפורניה והשני החזיק בויזה שפג תוקפה, כאשר החשד שאחד מהם ברשימת הטרור של ה-FBI

פרטים חדשים פורסמו על שני האזרחים הירדנים שניסו להסתנן אל תוך בסיס צבאי רגיש בתוך ארצות הברית, בה שהו באופן בלתי חוקי – כל זאת בזמן גובר החשש מפני ריגול מטעמים זרים.

שני הירדנים נעצרו לאחר שהגיעו עם משאית ארגז לבסיס חיל הנחתים קוונטיקו שבווירג'יניה ב-3 במאי, ובכניסה שיקרו שהם עובדים עבור אמזון כקבלני משנה.

כעת, דיווח חדש שפורסם ב'פוקס ניוז' מצביע על כך שאחד מהחשודים נכנס בחודש אפריל אל תוך ארצות הברית באופן לא חוקי, ממקסיקו דרך סן דייגו שבקליפורניה – אזור שראה השנה זינוק דרמטי במעברים בלתי חוקיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

האזרח הירדני השני שנעצר היה על ויזת סטודנט שתוקפה פג, כך ששהה בארה"ב גם כן באופן לא חוקי.  

השניים נמצאים כעת במצער של סוכנות ההגירה והמכס, ICE, כך לפי גורמים מהמשרד לביטחון המולדת.

על פי מחוקקים רפובליקנים, שדורשים לחשוף מידע נוסף על התקרית, אחד מהירדנים עשוי להיות ברשימת מעקב אחר טרור של ה-FBI.

מושל וירג'יניה הרפובליקני, גלן יאנגקין, תקף את ממשל ביידן ומדיניות הגבול הפתוחה: "ניסיון הפריצה לקוונטיקו, והשתיקה של הממשל הפדרלי לגבי מעמד ההגירה של האנשים המעורבים, מדגישים את חומרת הכישלון באבטחת הגבול הדרומי שלנו".

החדשות על ניסיון החדירה לקווונטיקו – שהוא אחד מבסיסי הנחתים הגדולים בארה"ב, מגיעות בסך הכל שבוע לאחר שהקונגרס ערך שימוע בדלתיים סגורות על כך שאזרחים זרים מנסים לאסוף מידע ממתקנים צבאיים רגישים ברחבי ארה"ב.

זאת ברקע פרסומים רבים על אזרחים מסין, רוסיה, איראן וכאלה הקשורים לארגוני טרור מהמזרח התיכון – שנכנסים למדינה כדי לאסוף מידע לאויב.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE