הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צעיר ישראלי מבוורלי הילס נעצר בחשד שהכה מפגין פרו-פלסטיני באונ' קליפורניה
משטרת UCLA עצרה את עידן און בן ה-18 כחודש אחרי שתועד לכאורה עוטה מסכה לבנה המכסה את כל פניו ותוקף מפגין אנטי-ישראלי במוט עץ

 עידן און, תלמיד תיכון ישראלי-אמריקאי בן 18, נעצר בחשד שלפני כחודש תקף מפגינים פרו-פלסטינים במאהל האנטי-ישראלי באוניברסיטת קליפורניה.

על פי רישומי הכלא המחוזיים, משטרת אוניברסיטת קליפורניה עצרה את און ביום חמישי האחרון קצת לפני השעה 9:00 בבוקר, בבית עסק בבוורלי הילס. הוא נלקח למעצר ונכלא בערבות של 30,000 דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בעוד שמדובר במעצר הראשון של מעורבים בקטטה באותו ערב, המשטרה מסרה כי המעצר הגיע לאחר חקירה שכללה ראיונות עם קורבנות ועדים ו"בדיקת צילומי אבטחה וסרטונים מהרשתות החברתיות".

עוד בשבוע שעבר רשת CNN זיהתה את און כתלמיד תיכון מבוורלי הילס, כלומר שאינו סטודנט או חבר סגל ב-UCLA, שנראה בסרטונים מהמהומות באוניברסיטת קליפורניה שהתרחשו ב-30 באפריל, כאשר הוא לבוש בקפוצ'ון לבן ומסכה לבנה, מחזיק במוט עץ ומכה מפגין פרו-פלסטיני.

על פי הדיווחים, אמו של בן ה-18, שרון און-סיבוני, פרסמה בחשבון הפייסבוק שלה פוסט שנמחק מאז, בו כתבה כי "עדן הלך להציק לסטודנטים פלסטינים במאהל ב-UCLA" וצירפה תצלום מסך מדיווח בערוץ תקשורת מקומי, שם נראה בנה רעול פנים.

 

 

הדיווח על מעצרו גרר תגובות שונות, כאשר סטודנט אחד בירך על כך אך טען שמשטרת האוניברסיטה וההנהלה "לא עשו מספיק כדי ללכת אחרי המסיתים".

סטודנט אחר אמר כי התיעודים מאותו ערב לא מספרים את הסיפור המלא, וייתכן שאון בסך הכל הגן על עצמו: "הוא עוד צריך להסביר את הצד שלו בזה, אולי מישהו תקף אותו ממש רגע לפני זה ואנחנו פשוט לא יודעים".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE