הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכב הסדרה 'בית חולים כללי' נרצח ביריות במהלך שוד בלב לוס אנג'לס
ג'וני וקטור בן ה-37 יצא באמצע הלילה מהבר, בו עבד כהשלמת הכנסה, וכשהגיע למכונית שלו ראה שלושה שודדים. הוא לא ניסה להיאבק או לעצור אותם, ועדיין נורה בחזה

השחקן ההוליוודי ג'וני וקטור, שכיכב בסדרה 'בית חולים כללי' נורה למוות בלילה שבין שישי לשבת במהלך ניסיון שוד במרכז העיר לוס אנג'לס.

וקטור, שהופיע ב-164 פרקים של אופרת הסבון האמריקאית בין השנים 2020 עד 2022, עזב את עבודתו הצדדית בבר באזור שדרות ווסט פיקו ורחוב סאות' פיקו, וכאשר התקרב למכונית שלו הוא ראה שלושה חשודים מנסים לפרוץ אליה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

על פי המשטרה, אחד משלושת רעולי הפנים ירה בוקטור בן ה-37 ופגע בחזה שלו, ונמלט עם השאר ברכב אחר – וזהותם טרם ידועה.

פרמדיקים שהוזעקו על ידי עמיתה לעבודה של וקטור הגיעו במהירות לזירת הירי, והבהילו את וקטור לבית חולים קרוב. אלא ששם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

אמו של ג'וני, סקרלט וקטור, סיפרה כי בנה לא ניסה להיאבק בשודדים או למנוע מהם לגנוב את הרכב שלו – אבל הם בכל זאת ירו בו ונמלטו.

"הם הלכו למכוניות שלהם, וכשהגיעו למכונית של ג'וני, שחנתה מול הרכב של החברה לעבודה, נראה כאילו מישהו מתעסק איתה. אז לפי מה שהבנתי, ג'וני אמר: 'היי, בן אדם, אתה גורר את המכונית שלי?', ואז אותו אדם שלבש מסכה הרים את מבטו. ג'וני כנראה הבין מה קורה אז הוא צעד מול הקולגה שלו, ואז הרים יד או שתיים למעלה – והאדם ירה בו", סיפרה האם ל'פוקס ניוז'.

 

 

"והדבר המטורף הוא, זה שהוא לא ניסה למנוע מהם", המשיכה האם האבלה. "הם יכלו פשוט לעזוב או לקחת מה שרצו, הוא כנראה היה נותן להם את המכונית. הם היו אנשים ממש פחדנים... אני מקווה שיתפסו אותם, ואני מקווה שג'וני יקבל את הצדק שמגיע לו".

וקטור כאמור הופיעה בלמעלה מ-160 פרקים בסדרה הפופולרית 'בית חולים כללי', וגם בסדרת הדרמה 'סיביר' של NBC משנת 2013. היו לו כמה תפקידי אורח בסדרות כמו The OA, Westworld, The Pessenger ו-Hollywood Girl.

ההופעה האחרונה שלו על המסך הייתה בסרט האימה Dead Talks Tales: Volume 1.

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE