הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בצל השמועות על פרידה מבן אפלק: ג'ניפר לופז מבטלת את סיבוב ההופעות שלה
ג'יי.לו הסבירה למעריצים שההחלטה לקחת חופש היא "הכרחית", והוסיפה: "אני הרוסה שאכזבתי אתכם". כל זאת כאשר מגברות הספקולציות שהיא והאהבה הישנה שלה במשבר עמוק

ג'ניפר לופז הודיעה ביום שישי כי היא מבטלת את סיבוב ההופעות שלה THIS IS ME… LIVE, זאת בעוד שמתחזקות השמועות על פרידה כואבת מבן אפלק.

נציגי חברת ההפקות 'לייב ניישן' הסבירו שג'יי.לו "לוקחת חופש כדי להיות עם הילדים שלה, המשפחה והחברים הקרובים שלה".

בהודעה לקהל המעריצים, לופז כתבה: "ליבי כואב מאוד ואני הרוסה שאכזבתי אתכם. בבקשה, תדעו שלא הייתי עושה את זה אם לא הייתי מרגישה שזה הכרחי. אני מבטיחה לכם שאפצה אתכם וכולנו נשוב להיות ביחד. אני כל כך אוהבת את כולם. עד הפעם הבאה...".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כאמור, החדשות על ביטול סיבוב ההופעות מגיעות ברקע שמועות רבות על כך שלופז ובעלה בן אפלק במשבר עמוק בזוגיות שלהם, שנתיים אחרי שנישאו.

מקור אמר ל'פוקס ניוז' כי אפלק "חי בנפרד ממנה כרגע" בדירה שכורה, בעוד שלופז גרה בבית המשותף בבוורלי הילס.

המקור הסביר: "בהתחלה זו הייתה מערבולת של אהבה ועכשיו, כשהחיים האמיתיים מתחילים, זה קשה. שניהם מעורבים בחיי הילדים זה של זה, ורואים את עצמם תא משפחתי אחד גדול, אז זה יהיה קשה לכולם".

בין הסיבות לספקולציות על פרידה היא העובדה שהשניים לא נראו יחד במשך 47 ימים, עד שהשתתפו באירוע יחד עם הילדים. אחר כך אפלק נראה ללא טבעת הנישואין, אם כי ענד אותה שוב. השחקן גם לא הופיע באירועים בהם לופז כיכבה.

למרות שלא ברור מה גרם לקרע המדווח בין בני הזוג, נראה שהם לעתים קרובות מתעקשים על סגנון ההורות. "היו להם מריבות על חילוקי דעות על גידול הילדים שלהם", אמר מקור.

 

 

29% לא
71% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE