הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הונאת הקורונה ממשיכה להיחשף: פאוצ'י מודה שהוא המציא חוקים
פרסום תמלילים מדיון שנערך בוועדת המשנה של בית הנבחרים חושפים כיצד הרופא הבכיר שהוביל את מידינות הקורונה בארה"ב פשוט הימר על רעיון הריחוק החברתי – ללא שום ביסוס מדעי

תמליל מרתיח במיוחד שפורסם על ידי מחוקקים רפובליקנים, מוכיח כיצד ד"ר אנתוני פאוצ'י, לשעבר הרופא הראשי של הבית הלבן שהוביל את מדיניות הקורונה בארה"ב ובעולם בכלל – לא היה לו מושג מה הוא עושה.

הפרסום האחרון הוא תמליל מדיון עם פאוצ'י מחודש ינואר האחרון, שם הרופא הבכיר אמר לוועדת המשנה של בית הנבחרים כי הרעיון של ריחוק חברתי של 2 מטרים פשוט צץ משום מקום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"אתה יודע, אני לא זוכר. זה פשוט צץ", ענה פאוצ'י לשאלה שעלתה בוועדה לגבי איך המדיניות הזו הגיעה, כך לפי התמליל. הדוקטור ענה כי הוא "לא היה מודע למחקרים" שתמכו בריחוק חברתי, והודה ש"מאוד קשה" לבצע מחקרים כאלה.

אם לא די בכך, פאוצ'י אמר כי הוא לא זוכר שראה שום תמיכה מדעית לכך שמסכות לילדים ימנעו מהם לחלות בקורונה. הד"ר אמר: "יכול להיות שראיתי... אבל אני לא זוכר ספציפית".

חשיפת התמלילים, שמגיעה רגע לפני עדותו הפומבית של פאוצ'י שתיערך ביום שני, היא מטרידה ומרתיחה לאור העובדה שההשפעות למדיניות שהעביר – היו חמורות ביותר.

כך למשל, מחקר הצביע על בעיות הלמידה והכישלונות החברתיים בקרב ילדים במהלך אותה תקופה ואחריה, כמו גם השימוש במסכה שגרמה לאוריינות וללמידה של הילדים להיות "שלילית מאוד".

מעבר לכך, ההשפעות של ריחוק חברתי גרמו ל"דיכאון וחרדה כללית, מתח קשה ומחשבות טורדניות".

החשיפה האחרונה מגיעה לאחר שורה ארוכה של הוכחות לכך שניהול הקורונה היה במקרה הטוב אקראי לחלוטין.

בחודש שעבר סגן המנהל הראשי של ה-NIH, לורנס טבק, השתתף בוועדת המשנה ואישר את מה שנחשב לתיאוריית קונספירציה - ממשלת ארה"ב מימנה מחקר מסוכן במכון ווהאן לווירולוגיה, זאת בניגוד להכחשות הנוקשות של פאוצ'י.

 

 

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE