הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מתגרשים? אחוזת בוורלי הילס של ג'ניפר לופז ובן אפלק חזרה לאתר הנדל"ן
למרות שההכחשות נמשכות, הדיווח האחרון מוסיף לשמועות על משבר עמוק ביחסים בין הזמרת והשחקן, בטח אחרי העדויות שהוא עזב את הבית והיא נשארה לבד עם הילדים

כבר קשה להאמין להכחשות של ג'ניפר לופז ובן אפלק על השמועות כי הם מתגרשים, בטח אחרי שהאחוזה שלהם בקליפורניה שבשווי 60 מיליון דולר פורסמה באתר נדל"ן.

הבית שבבוורלי הילס, שנרכש על ידי לופז ואפלק במאי 2023, פורסם שוב באתר Zillow בתחילת החודש – זאת אחרי שהוסר מהאתר אחרי שהוא נמכר לזוג. כלומר, ייתכן שהאחוזה תחזור בקרוב לשוק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הדיווח הזה מגיע בעוד שבשבועות האחרונים מתחזקות השמועות שהשניים במשבר עמוק מאוד ביחסים שלהם, כאשר רק בסוף השבוע שעבר לופז הודיעה על ביטול סיבוב ההופעות שלה בטענה שהיא רוצה להיות עם הילדים שלה.

"תדעו שלא הייתי עושה את זה אם לא הייתי מרגישה שזה הכרחי", כתבה למעריצים המאוכזבים.

לופז בת ה-54 ואפלק בן ה-51, שהתחתנו ביולי 2022 – בקאמבק מתוקשר 20 שנה אחרי שביטלו את האירוסים שלהם, רכשו את האחוזה העצומה תמורת 60.85 מיליון דולר, עשרה חודשים אחרי החתונה בלאס וגאס.

האחוזה כוללת 17 חדרי שינה, 30 חדרי רחצה, וחניה ללא פחות מ-80 רכבים. לפי 'זילו', הבית מגיע עם "מתחם ספורט מקורה מיוחד במינו", שם ניתן למצוא מגרש כדורסל, זירת אגרוף וחדר כושר.

בצל השמועות על גירושים, מקורבים סיפרו כי אפלק – שנצפה פעם ללא טבעת הנישואין, עזב את הבית לדירה שכורה בעוד שלופז נשארה שם לבד עם הילדים. לאחר מכן, הזמרת תועדה בבית פתוח שמועמד למכירה.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE