הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מתרחקת מ"עושר ותהילה": הכוכבת ההוליוודית שהודיעה על פרישה מחיי המשחק
אוונג'לין לילי בת ה-44, שמוכרת לרובנו בהסדרה 'אבודים' ומהסרט 'אנט-מן', הודיעה בהתרגשות שהיא מוכנה ושמחה לקראת פרק חדש בחייה. "אני מאושרת"

אחרי יותר מ-20 שנה על המסך שלנו, כוכבת 'אבודים' ו'אנט-מן' אוונג'לין לילי הודיעה שהיא פורשת מחיי המשחק ונפרדת מהוליווד.

לילי בת ה-44, שפרצה בזכות דמותה של קייט אוסטן ב'אבודים' שעלתה על המסך בשנת 2004, פרסמה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה בו הודיעה למעריצים על החלטתה שמביאה לה "הרבה שמחה וסיפוק" וכתבה שהיא כבר מוכנה "לחיות את הייעוד שלה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"תודה לאל, אני מרגישה כל כך אסירת תודה על מה שבורכתי. להתרחק ממה שנראה כמו הבחירה הברורה של עושר ותהילה יכול להרגיש מפחיד לפעמים, אבל להיכנס לתוך הדהרמה עוזר להחליף את הפחד בהגשמה", אמרה לילי.

השחקנית, לשעבר, אמרה שזו היא לא המילה האחרונה: "אולי עוד אחזור להוליווד יום אחד, אבל לעת עתה, זה המקום אליו אני שייכת. עונה חדשה הגיעה, ואני מוכנה... אני מאושרת".

את המילים הללו לילי כתבה לצד סרטון שלה משנת 2006, בו היא עומדת על חוף הים בשעת ערב, וחוזה את עתידה: "איפה אני רוצה להיות עשר שנים מהיום? אני מפחדת להודות בזה בפני שאר עולם המשחק, אבל האידיאל שלי הוא שבעוד 10 שנים מהים אני אהיה שחקנית בדימוס".

"הייתי רוצה להקים משפחה, לכתוב, להשפיע על חייהם של אנשים בצורה הומניטרית יותר, כפי שכמעט כולם בעולם יודעים שזו הייתה כוונתי עוד לפני שהתחלתי את הסדרה", אמרה אז.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE