הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אתם רוצים מלחמת עולם שלישית? היא כבר בעיצומה"
רוסיה צריכה לפגוע קשות בנאט"ו ולתמוך בתנועות הפרוקסי ברחבי העולם כל עוד היא מאוימת – כך טוען עיתונאי רוסי המקורב לנשיא ולדימיר פוטין

אחד העיתונאים הבכירים ביותר ברוסיה, ובעל בריתו של הנשיא ולדימיר פוטין, אמר בתוכנית הערב הפופולריות שלו כי אנו כבר נמצאים בתוך מלחמת עולם שלישית.

ולדימיר סולביוב אמר בתוכנית שלו שמשודרת בערוץ Russia-1 כי בגלל שמלחמת עולם שלישית נמצאת בעיצומה, רוסיה צריכה להגיב בכל הכוח נגד אויביה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"אנו מבינים שהמשימה מוגדרת ונמשכת, והיא השמדת רוסיה. פירוש הדבר הוא שעלינו ליצור את כל התנאים לגרימת נזק עצום לכוח האדם ולציוד של חיילי נאט"ו המוצבעים בכל מקום בעולם", אמר סולביוב, לפי תרגום קטע ששותף ברשת החברתית X על ידי יועצו לשעבר של שר הפנים האוקראיני, שכתב: "לרוסיה אין כוונות למו"מ אמיתי או לשלום. היא צמאת דם".

"זה אומר שעלינו לתמוך בכל תנועות הפרוקסי, לספק להם את כל מה שהם צריכים, לא משנה היכן בעולם הם נמצאים", המשיך סולביוב. "יש לפוצץ מפעלים ומחסנים צבאיים בכל שטח נאט"ו, אם אלה מייצרים ומכילים ציוד שנועד לפגוע ברוסיה".

"אתם רוצים מלחמת עולם שלישית? היא כבר בעיצומה", אמר.

 

 

בשבוע שעבר, הנשיא פוטין אמר כי מדינות נאט"ו, "במיוחד אלה המבוססות באירופה, במיוחד במדינות אירופיות קטנות, צריכות להיות מודעות למה שעומד על כף המאזניים" בכך שהן מאפשרות לאוקראינה לפגוע בשטח רוסי עם נשק מערבי.

אותן מדינות "צריכות לזכור שהמדינות שלהן קטנות וצפופות, והן צריכות להתחשב בזה לפני שהן מתחילות לדבר על פגיעה עמוק בשטח הרוסי".

"הסלמה מתמשכת זאת עלולה להוביל לתוצאות חמורות. זהו צעד נוסף לקראת סכסוך רציני באירופה, לקראת סכסוך עולמי", אמר פוטין.

 

 

 

 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE