הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תרשמו: 7 פירות וירקות מעולים לבריאות הלב שלכם
בזכות הוויטמינים, נוגדי החמצון והמינרלים השונים, הוספת הפירות והירקות האלה לתזונה היומית שלכם תסייע לכם מאוד בהפחתת סיכונים למחלות שונות

מי שמחפש בוסט בריאותי לקיץ הקרוב – ישנם כמה פירות וירקות שיסייעו לכם החל מלשמור על בריאות הלב ועד לשמור על הלחות בגוף

עגבניה, שמבחינה בוטנית נחשבת לפרי, היא קסם של מאכל. היא תוריד את הסיכון למחלות לב, תגביר את התפקוד החיסוני, תפחית את הסיכון לסוכרת מסוג 2 וגם את הסיכון לסוגים מסוימים של סרטן.

פרי אדום נוסף מומלץ הוא תותים, שעשירים בסיבים ומים. למרות היותר מתוקים, בתותים יש פחות סוכר מבפירות אחרים, והוא עשיר בויטמין C, מנגן, אשלגן וחומצה פולית – כך שהוא יסייע בהפחתת הסיכון למחלות לב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אוכמניות הן בעלות תכונות אנטי-מיקרובאליות ונוגדות חמצון, והן עשויות לסייע בשיפור התפקוד הנוירולוגי ומגנות מפני מחלות שונות.

אפרקסים מלאים בסיבים, ויטמין C, ויטמין A ואשלגן – ולצד הטעם העסיסי והמתוק, הפרי מסייע בהורדת הכולסטרול ולחץ הדם. הוא גם טוב לעיניים, נלחם בדלקות ומפחית את הסיכון למחלות כרוניות שונות.

משמש יכול בכיף להחליף קינוח מפוצץ בסוכר, ועם העושר בנוגדי חמצון ואשלגן, הוא יסייע לכם לשמור על בריאות המעיים, העיניים והעור.

אבטיח מורכב מ-92% מים, אבל עדיין מכיל מספר רכיבים תזונתיים ומינרלים נהדרים – שישפרו את לחץ הדם ויסייעו במניעת מחלות לב מסוימות.

ולבסוף הזוקיני, או קישוא, עשיר באשלגן שיעיל מאוד לשמור על לחץ דם ולהוריד את הסיכון לסבול משבץ וממחלות לב וכלי דם. הוא מכיל כמות גדולה של ויטמין C וסיבים שונים, כך שהוא גם מסייע בעיכול.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE