הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לקראת השקת הליין הקוסמטי החדש: ריהאנה קיצצה את השיער
עד לפני כמה ימים, הכוכבת בת ה-36 הייתה עם תוספות שיער ארוכות ובלונדיניות, אבל היא החליטה להראות להיחשף לעולם באופן הכי טבעי שלה

ביום שבת האחרונה ריהאנה יצאה לרחובות ניו יורק עם תספורת חדשה לגמרי וטבעית באופן נדיר – זאת אחרי שהודיעה על השקת ליין קוסמטי חדש.

בעוד שהזמרת ואשת העסקים בת ה-36 נראתה לאחרונה עם שיער ארוך ובלונדיני, היא החליטה לשנות כיוון ולהציג את התלתלים הקצרים והטבעיים שלה, שנראו כאילו הם צבועים בצבע דבש בהיר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

התספורת הקצרה לא יכלה להופיע בזמן יותר מושלם: בשבוע שעבר, ריהאנה הודיעה שהיא מרחיבה את אימפריית ה-Fenty Beauty, והשבוע היא תשיק את Fenty Hair.

"משפחה חדשה עוברת לגור אצלנו! @fentyhair באה והגיע הזמן לחוות סוף סוף את החוויה שחיכיתם לה", כתבה האמא לשניים בפוסט ההכרזה שלה, שבו היא נראתה עם שיערה בתספורת פיקסי בלונדינית בהירה.

"אתם יודעים כמה חשוב לי לשנות את השיער שלי", היא המשיכה, כנראה מרמזת על השינוי הגדול שבדרך. "הייתי עם כמעט כל טקסטורה, צבע, אורך, משזרות ועד צמות ועד טבעי - אז אני משיקה קו גמיש של מוצרים שלא רק עבור כל דבר שהשיער רוצה, אלא גם עם מוצרים שמטרתם לחזק ולתקן כל סוגי השיער, זה מה שאנחנו באמת צריכים! הגיע הזמן לשחק ולהתחזק בסטייל".

 

 

כמובן, הלבוש של ריהאנה היה מרהיב לא פחות מהתספורת החדשה והמרעננת שלה.

שמרה על מראה רגוע אך גלאמורי, החזייה השחורה שלה בצבצה מתוך הגופייה האפורה, זאת בשילוב מכנסיים שחורים, עקבים שקופים ומעיל פרווה ענק מבית ג'ון גליאנו, משנת 1998.

היא הוסיפה שכבות של שרשרת זהב מבית Briony Raymon ועגילי חישוק גדולים כדי להוסיף נצנצים, בעוד שהיא סיימה את המראה עם משקפי שמש שחורים ותיק גרפי מבית Louis Vuitton x Stephen Sprouse במחיר של 1,500 דולר.

 

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE