הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מותו של פול קסלר: הפרופ' המוסלמי החשוד ברצח - טוען לחפותו
לואי אבדלפתח אלנג'י, פרופ' למדעי המחשב, טען לחפותו אל מול כל האישומים שהוגשו נגדו – בהם רצח ברשלנות ותקיפה חמורה שגרמה לפגיעה קשה

הפרופסור שהואשם בגרימת מותו של פול קסלר היהודי במהלך הפגנות נגדיות ברקע המלחמה של ישראל בחמאס, טען במשפט לחפותו.

לואי אבדלפתח אלנג'י בן ה-51, פרופסור למדעי המחשב במורפארק קולג', הואשם כי תקף את פול קסלר בן ה-69 עם מגפון, מה שגרם לו ליפול ארצה ולהטיח את ראשו במדרכה – מה שהביא למותו הטרגי.

התקיפה של קסלר התרחשה כזכור בהפגנות שאירעו בבווסטלייק וילג'במחוז ונטורה שבדרום קליפורניה ב-5 בנובמבר 2023.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קסלר, רגעים לפני מותו 

 

בזכות תיעוד ועדויות של מפגינים אחרים, המשטרה עצרה את אלנג'י והאשימה אותו "ברצח ברשלנות, תקיפה חמורה שגרמה לפגיעה קשה בגוף, והאשמה מיוחדת שהוא באופן אישי גרם לפגיעה גופנית קשה", אמר משרדו התובע המחוזי של ונטורה, אריק נסרנקו, בהודעה לעיתונות.

ביום שני האחרון, אלנג'י טען לחפותו אל מול כל האישומים שהוגשו נגדו.

עורך דין ההגנה של אלנג'י, רון במיה, לא מכחיש שהתרחש עימות בין הלקוח שלו והקורבן - אך הוא מתעקש שפעולותיו של הפרופ' לא גרמו לפציעה הקטלנית של קסלר.

"למרות שייתכן שהוא נדחף או הוכה במגפון, זה לא מה שגרם לנפילתו", אמר במיה לעיתונאים לאחר מעצרו של אלנג'י. "ברור שכשהוא נפל, הלקוח שלי היה כמה מטרים ממנו". כמו כן, עורך הדין רמז שאולי קסלר היה זה שהתחיל בוויכוח בהפגנה.

 

אלנג'י (צילום: AP)

 

במהלך שימוע קדם משפטי שנערך בחודש שעבר, המאשימים הציגו ניתוח DNA של דם שנמצא על המגפון שאלנג'י החזיק, והתוצאות התאימו לקסלר. הם גם הציגו וידאו ואודיו מטלפון של קסלר שמראים את הרגעים לפני שנפצע.

אלנג'י נשאר חופשי תמורת ערבות של 50,000 דולר. אם יורשע בכל האישומים, הוא עלול להיכנס לכלא למקסימום ארבע שנים.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE