הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תיעוד מביך מחצר הבית הלבן: ביידן קופא לחלוטין – בזמן שכולם רוקדים מסביבו
סרטון נוסף שמצית את החששות לגבי מצבו המנטלי של נשיא ארצות הברית התפשט במהירות ברשתות החברתיות, ושימש כלעג מצב הרפובליקנים

תיעוד של ג'ו ביידן מציון החג הלאומי 'יום השחרור מעבדות' שנערך בבית הלבן – מעלה שוב דאגות לגבי מצבו המנטלי והכשירות שלו לכהן כנשיא ארצות הברית.

הסרטון בן כמעט הדקה שצולם בהופעה החיה שנערכה במהלך טקס לציון החג, כל האורחים המכובדים נעמדו על רגליהם והחלו לרקוד לצלילי המוזיקה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אלא שהנשיא בן ה-81, שעמד בשורה הראשונה לצד סגניתו קמלה האריס ובעלה, כמו גם אישים נוספים חשובים, עמד ובהה על הבמה עם חיוך, וקפא לחלוטין.

התיעוד כמובן הפך ויראלי, ומחוקקים רפובליקנים השתמשו בו כדי להוכיח שוב לציבור שהנשיא לא כשיר.

"האורות דולקים אבל אין אף אחד בבית", פרסם חשבון הקמפיין של מסע הבחירות של דונלד טראמפ.

יועץ מסע הבחירות של טראמפ, סטיבן צ'ונג, התלוצץ על כך שנראה כאילו הנשיא היה תחת השפעת מריחואנה באירוע.

הוא כתב: "ביידן: 'העוגיות האלה לא שוות כלום'. 15 דקות לאחר מכן", צייץ צ'ונג, לצד הסרטון של הנשיא עומד קפוא בין החוגגים.

 

 

הסנאטור מיוטה מייק לי כתב: "מי אמר שלביידן אין חוש קצב?", ובפוסט נפרד כתב: "בזמן שפולשים לארצות הברית, ביידן עושה... את מה שהוא עושה בווידאו הזה".

מי שעוד עמד לצד ביידן באירוע, היה פילוניז פלויד, אחיו של ג'ורג' פלויד שנהרג על ידי שוטר שעצר אותו – מה שגרם לשטף הפגנות קשות מצד ארגוני BLM. בשלב כלשהו, כפי שניתן לראות בתיעוד, פלויד אמר משהו לביידן ונתן לו אגרוף חברי.

 

 

לקראת סוף האירוע בבית הלבן, הנשיא אמר כי "חצר הבית הלבן מעולם לא ראה דבר כזה לפני כן", וציין שהוא "גאה" על כך שחתם על חוק ששם את היום הזה כחג פדרלי.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE