הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עלייה בכמות זאבי הערבות בדרום קליפורניה מדאיגה מאוד את התושבים
מאז חודש מרץ נרשמה עלייה במספר המפגשים והתקיפות של בני אדם וחיות מחמד על ידי זאבי ערבות. התושבים אמרו לחדשות: "אנחנו ממש מתוסכלים"

תושבים בשכונה בדרום קליפורניה סיפרו לכלי תקשורת מקומיים כי בשבועות האחרונים ראו סדרת התנהגויות תוקפניות של זאבי ערבות כלפי אנשים וחיות מחמד.

על פי הדיווח שפורסם ב-KCLA, זאבי ערבות נצפו במר ויסטה בצד המערבי של לוס אנג'לס, ותושבים ששוחחו עם תחנת החדשות סיפרו על עלייה במספר התצפיות והתקריות מאז חודש מרץ.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

תושבת מר ויסטה, ג'נל אריאס, סיפרה ל-KTLA כי היא ושכנים נוספים מחפשים תשובות לאחר שזאב ערבות אחד אחד ניסה לגשת לכלב המבוגר שלה בן ה-14 בחצר האחורית של ביתה. למזלה, הכלב הנוסף שלה, שהוא צעיר יותר, הצליח להבריח את האיום.

"פנינו לשירותי בעלי חיים, וכולם מטילים את האחריות אחד על השני", אמרה שלי ברינגהלה, תושבת מר ויסטה נוספת שדיברה עם החדשות המקומיות.

"אנחנו ממש מתוסכלים," הוסיף שכן נוסף שהזדהה כפליישמן.

גורם רשמי במחלקת החקלאות שלמחוז לוס אנג'לס אמר לניוזוויק שקציני המחלקה מצאו מערת זאבי ערבות ממש מערבית למר ויסטה במרץ, ודיווחו על כך לרשויות העיר לוס אנג'לס, שיש לה את "הסמכות על ניהול זאבי ערבות בתחומיה".

 

 

הדובר הוסיף שקציני המחוז מציעים לתושבים להרחיק זאבי ערבות על ידי "גזימת שיחים שכן הם עשויים להשתמש בהם כמקומות מסתור, איסוף פירות שנפלו מעצי פרי, ולהימנע מהשארת קערות מים בחוץ בלילה".

פקידי המדינה אמרו שמפגשים עם זאבי ערבות הולכים ומתרבים ככל שהאוכלוסייה האנושית "מתרחבת לתוך בית גידול חיות הבר", וכי החיות הללו מתחמקות או חוששות מאנשים באופן טבעי.

גם מחלקת הדיג והחיות הבר מסרה שהיא מזהירה את התושבים שלא להשאיר חיות מחמד קטנות ללא השגחה בחוץ, לרתום את חיות המחמד שלהם בזמן הליכה ולשאת משרוקית או "מכשיר הפחדה" אחר כדי להרחיק זאבים אם מתרחש מפגש. אם זאב מתקרב לתושב, קציני המדינה אומרים, עליהם לשמור על מרחק בטוח מהחיה ולנסות להתרחק לאט.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE