הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ון סטיוארט תוקף תאגידים על ניצול חודש הגאווה לשיווק ורווחים כספיים
סטיוארט, מנחה תוכנית ה-"Daily Show", מבקר בחריפות את הפניות הציניות של תאגידים כלפי קהילת הלהט"ב במהלך חודש הגאווה

הקומיקאי ג'ון סטיוארט הביע את תחושותיהם של אמריקאים משני צדי המפה הפוליטית שמאסו בהתחנפות של תאגידים לקהילת הלהט"ב במהלך חודש הגאווה.

 

בפרק של "The Daily Show" ביום שני, תקף סטיוארט, קומיקאי יהודי ודמוקרטי, את ההתנהגות של התאגידים כלפי קהילת הלהט"ב כמעשה ציני שנועד לשיווק בלבד.

"חודש הגאווה הוא כמובן הזמן בשנה שבו תאגידים מתאגדים כדי לנצל כלכלית את המאבק רב-השנים של הומואים לקבלה ושוויון", אמר סטיוארט בציניות.

לאחר מכן הוסיף בבדיחות הדעת: "'היי, זוכרים כשפוטרתם מהבנק לאחר שיצאתם מהארון? ובכן, בורגר קינג זוכרת, עם המבורגר שיש לו שני לחמניות תחתונות!'".

כפי שציין סטיוארט, בורגר קינג אכן ערכה קידום מכירות בנושא גאווה שכלל המבורגר עם שתי לחמניות תחתונות או שתי לחמניות עליונות.

סטיוארט המשיך: "פצועים מתרפיה מתקנת? סקייטלס מוציאה גרסה חסרת צבע של סקייטלס! כנראה שלא רוצים לבלבל את הגייז עם קשתות מתחרות".

בהמשך לגלג סטיוארט על פרסומת של אוריאו שהציגה זוג לסביות המצליחות לשכנע אב שמרני, ועל קו הביגוד לחודש הגאווה של טארגט.

"מה לעזאזל?" אמר הקומיקאי.

סטיוארט סיכם בהשוואת התאגידים לגיבור הסרט "אמריקן פסיכו".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"בואו נפסיק להעמיד פנים שתאגיד יכול בכלל להיות פרוגרסיבי, או לא פרוגרסיבי, או פטריוטי, או לא פטריוטי. בואו פשוט ניתן לתאגידים לחיות את האמת שלהם – כמו פסיכופתים רודפי רווחים כמו פטריק בייטמן".

חודש הגאווה של השנה נפתח עם תקרית מרובת סכסוכים.

כזכור קבוצה גדולה של מפגינים נגד ישראל חסמה את מצעד הגאווה ברחובות פילדלפיה בתחילת החודש, עם עימות חריף בין הקבוצות השונות, כאשר הקבוצה המתנגדת לישראל צעקה: "אין גאווה ברצח עם."

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE