הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכב המטאל הישראלי המפורסם בעולם - מודה: אני מעריץ של טיילור סוויפט
מייסד להקת KISS, שנולד בטירת הררמל בשם חיים וייץ, שיבח את כוכבת הפופ ש"כבשה" את עולם המוזיקה – זאת בעודו נזכר במוזיקאים הגדולים של שנות ה-70

נראה שכולם הפכו לסוויפטים בימים אלה, כולל ג'ין סימונס – מייסד להקת הרוק הכבד KISS שנולד בטירת הכרמל בשם חיים וייץ.

בסיסט וזמר הלהקה האגדית שהחלה את דרכה בשנות ה-70, דיבר על דור המוזיקאים החדש שמשאירים את חותמם בתעשיית המוזיקה, ושיבח את סוויפט.

"אין שאלה, טיילור סוויפט כבשה והיא מעולה", אמר סימונס בראיון בלעדי ל-Page Six שנערך במסעדתו Rock & Brews באל סגונדו, קליפורניה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"אני מעריץ. אני מכיר אותה, והיא אדם ממש חזק. מעבר לזה, אני לא בטוח מה נחשב מגניב".

סימונס הזכיר את שם סוויפט לאחר שהתבונן על אגדות המוזיקה של שנות ה-60, ה-70 וה-80. הוא ציין שלמעט סוויפט, רוב הכישרונות של היום לא באמת יכולים להשוות להתרגשות האמיתית שחווה עולם המוזיקה באותה תקופה.

"כשגדלנו בשנות ה-60, היו לנו לד זפלין, הרולינג סטונס, הביטלס, אלביס, פינק פלויד, מדונה, מוטאון וכל זה, פרינס, דיוויד בואי. כל זה קרה בו זמנית", סימונס, שעכשיו בן 74, זכר. "אבל מה קורה עכשיו?"

סימונס שוחח גם על פירוק הלהקה בדצמבר 2023 אחרי 50 שנה ביחד: "מצד אחד הרגשתי הרבה גאווה, מצד שני זה היה מאוד עצוב", אמר סימונס, נזכר על הרגע האחרון שלהם על הבמה.

"זה הכמו כשאתה עוזב את הבית – אתה שמח כי אתה נרגש מהאפשרויות החדשות, אבל אתה עוזב את אמא בוכה בפתח הדלת... אבל כל דבר חייב להסתיים. עליך לשמור גאווה וכבוד ולדעת מתי לעצור לפני שאתה טובע".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE