הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שמונה מחבלי דאע"ש נעצרו בלוס אנג'לס, ניו יורק ופילדלפיה
בעוד החשש לפיגועים קשים בתוך ארה"ב, הרשויות עצרו אזרחים מטג'יקיסטן שחצו אל תוך המדינה באופן לא חוקי ואותרו על ידי ה-FBI בשל הקשרים שלהם לארגון המדינה האסלאמית

שמונה אזרחי טג'יקיסטן עם קשרים לדאע"ש נעצרו בימים האחרונים על ידי מכון סוכנות המכס וההגירה (ICE) בשיתוף פעולה עם יחידת המשימה המשותפת למאבק בטרור של ה-FBI בשלוש ערים גדולות – לוס אנג'לס, ניו יורק ופילדלפיה.

מקור פדרלי ששוחח עם רשת 'פוקס ניוז' סיפר כל כל שמונת החשודים חצו את הגבול הדרומי של ארה"ב באופן לא חוקי.

כאשר הם נבדקו לראשונה באזור הגבול, מערכת המידע האמריקאי לא העלה שום מידע שלילי לגביהם. לאחר מכן, הם שוחררו אל תוך ארה"ב, ורק לאחר מכן הרשויות עלו על החששות הביטחוניים מפני אותם מהגרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

גורמי אכיפת החוק פתחו בחקירה, שכללה האזנת סתר שדרכה נחשף כי אחד מהטרוריסטים דיבר על פצצוךת.

"זוכרים את פיגוע המרתון בבוסטון? אני חושש שמשהו כזה עלול היה לקרות שוב, או גרוע מכך", אמר מקור ל'ניו יורק פוסט'.

ה-FBI והמשרד  להגנת המולדת פרסמו הודעה משותפת:

"במהלך הימים האחרונים, סוכני ICE עצרו מספר חשודים. הפעולות בוצעו בתיאום הדוק עם צוותי המשימה המשותפת לטרור של ה-FBI. הם נעצרו ובתהליכי סילוק".

"ארצות הברית נמצאת בסביבת איומים מוגברת, ואנו נמשיך בעבודה מסביב לשעון כדי לזהות, לחקור ולעצור איומים פוטנציאליים", נמסר.

כל זה מגיע לאחר ההצהרה של מנהל ה-FBI, כריסטופר ריי, בפני ועדת תקציבי הסנאט בשבוע שעבר, כי יש דאגה מתמשכת לגבי פיגוע מתואם אפשרי בארה"ב, דומה לפיגוע של דאע"ש באולם הקונצטרים ברוסיה.

"רק בזמן שאני מנהל ה-FBI, הפרענו למספר פיגועים טרוריסטיים בערים וקהילות ברחבי המדינה. אנו זקוקים למימון כדי להמשיך להגן על אמריקה מפני טרור", ריי אמר בעבר.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE