הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תיעוד מפלורידה: צלף מחסל את שודד הבנק שהחזיק בני ערובה
בעוד שהחשוד הצמיד סכין לגרונה של אחת מעובדות 'בנק אוף אמריקה', צלף מיומן במיוחד ירה כדור אחד שחדר את מסך המחשב, פגע בשודד וחיסל אותו

שריף מחוז לי, כרמין מרצ'נו, אומר שאנשים לא עוברים לפלורידה רק בגלל עצי הדקל והחופים – אלא בגלל "החקו והסדר. משפחות בטוחות פה, ילדים בטוחים. זה לא כמו במקומות אחרים".

השריף אמר את דברים אחרי שביום שבת המשרד פרסם תיעוד ממצלמות אבטחה בבנק אוף אמריקה בפורט מאיירס מאירוע שוד ובני ערובה, שאירע ב-6 בפברואר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

החשוד, סטרלינג אלוואצ'ה, החזיק סכין לצווארה של בת ערובה, ובמזל צלף מיחידת המבצעים המיוחדים ירה כדור שחדר דרך מסך מחשב לפני שפגע והרג את השודד.

הסרטון הפך ויראלי, והשריף מרצ'נו מאמין שהוא יודע למה:

"אלה אבא של מישהו, אח, אמא, אחות, חבר משפחה שהלכו לעבוד רק כדי לעשות את עבודתם ולצערם מצאו את עצמם במצב כזה. כל כך מזעזע. אז כמובן שזה ימשוך הרבה תשומת לב", אמר מרצ'נו.

 

 

מרצ'נו אמר גם שהוא מאמין גדול של "איך שאתה מתאמן - כך אתה מתפקד", הוא אמר, והוסיף שהוא מאוד גאה באופן שהצוות שלו טיפל באירוע בבנק בפברואר. "הצלף שלנו מה-SWAT הוא גיבור. הוא יוצא צבא, והוא גיבור.

"אנחנו מתפללים לטוב, אבל אנחנו מתאמנים על תרחיש הגרוע ביותר, ואנחנו מוכנים לכל דבר שיגיע בדרכנו", הוא אמר, והוסיף שהמחלקה משתמשת ב"טכנולוגיה הטובה ביותר הידועה לאדם".

 

 

משרד השריף מסר שהשודד אלוואצ'ה היה בעל "היסטוריה פלילית נרחבת" והוא היה פושע מורשע, והשריף תהה למה הוא עדיין היה ברחובות לפני האירוע בבנק.

"אני כן מזהה את המדיניות הכושלת בעיר הולדתי, ניו יורק, בקליפורניה, במקומות אחרים שבהם, אתה יודע, מאפשרים לפושעים אלימים לנדוד ברחובות ולחזור לעשות פשעים - זה כישלון. מערכת המשפט שלנו כשלה במקומות אחרים. לא במדינת פלורידה".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE