הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מתועבים": ראש העיר אריק אדמס נגד מפגינים פרו-פלסטינים
קבוצה של שונאי ישראל הגיעו למנהטן כחלק מ"יום הזעם למען עזה", והפגינו מחוץ לתערוכה המנציחה את הקורבנות שנטבחו בפסטיבל נובה ב-7 באוקטובר

ראש עיריית ניו יורק הדמוקרטי, אריק אדמס, גינה בחריפות ביום שלישי את המפגינים האנטי-ישראלים ה"מתועבים", שהפגינו מחוץ לתערוכה במנהטן המנציחה את קורבנות פסטיבל נובה שנטבחו ב-7 באוקטובר.

"זו אנטישמיות טהורה", אמר אדמס בווידאו בן שלוש דקות ששיתף ברשתות החברתיות שלו, מתייחס למפגינים שהגיעו ביום שני למנהטן עם דגלים של חמאס וחזבאללה, הניפו כרזות המעודדות פיגועים נוספים כמו כמו טבח שמחת תורה, והיה מי שאפילו התאבל על כך שאדולף היטלר אינו בחיים, שכן הוא היה משמיד את כל העם היהודי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

 במדינה הזו, חובה תמיד להגן על זכות לחופש ביטוי. אבל יש לי חובה מוסרית להביע את דעתי", אמר אדמס בווידאו. "והמסרים שחלק מתושבי ניו יורק משתפים, חורגים מכל גבול".

"אלה הן הערות מתועבות ושפלות. אני, וכל תושב ניו יורק שתומך בשלום, עומדים מאוחדים נגדם", הוסיף. "תמיד תדברו בעד מה שנכון. ומה שראינו אתמול היה שגוי".

 

 

כאמור, קבוצת מפגינים פרו-פלסטינים שונאי ישראל, הגיעו לתערוכת הנובה במנהטן, במה שהוכרז על ידי מארגני ההפגנה כ"יום זעם ארצי למען עזה".

אחד ממארגני התערוכה, האמרגן היהודי מפורסם סקוטר בראון, גינה את ההפגנות מול התערוכה. הוא כתב: "אני לא מבין איך מחאה נגד אזכרה לאוהבי מוזיקה תמימים שנאנסו, נשחטו ונחטפו עוזרת", הוא אמר באינסטגרם. "לכו לראות את @novaexhibition ותראו את האמת במקום לעמוד בחוץ ולהקשיב לעצמכם".

 

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE