הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכוכבת ההוליוודית היהודיה מדברת על הפריצה לביתה בלוס אנג'לס
גולדי הון בת ה-78 יצאה עם בעלה לארוחת ערב, וכאשר חזרו גילו ששפרצו אל ביתם. היא האמינה שזה אירוע חד פעמי, אך התבדתה ארבעה חודשים לאחר מכן

השחקנית היהודייה-אמריקאית, גולדי הון, שיתפה את תחושותיה על מצב הפשיעה בלוס אנג'לס, אחרי שלאחרונה פרצו לביתה בזמן שיצאה לארוחת ערב עם בעלה מזה 40 שנה, קורט ראסל.

"מה אם לא היינו יכולים לחיות בלוס אנג'לס, איפה היינו חיים? שנינו החלטנו, אני חושבת שזה פאלם דזרט... כל כך יותר בטוח שם", אמרה. "זה פשוט כי נורא בלוס אנג'לס. כלומר, פרצו לנו לבית".

השחקנית הזוכה באוסקר הסבירה שהיא וראסל "יצאו לשעתיים ועשרים דקות" לפני שחזרו הביתה. "חזרנו ונכנסנו לבית. עליתי קומה למעלה ונכנסתי לארון. פשוט התמוטטתי. הם פרצו מהמרפסת לחדר השינה שלנו, לארונות שלנו".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"הם פשוט הפילו את הדלת שלי, שהיא דלת מאובטחת, אז הם מאוד מאוד מתוחכמים, והם גנבו הרבה מהדברים הטובים שלי, אם אתם מבינים למה אני מתכוונת", אמרה.

הון העידה שאחרי הפריצה, היא האמינה שמדובר באירוע חד פעמי שלא יחזור על עצמו.

אלא שארבעה חודשים לאחר מכן, הון הייתה לבדה בביתה עם הכלב שלה, כאשר לפתע שמעה רעש מלחיץ בחדר אחר. "שמעתי רעש חזק מלמעלה, והייתי לבד, קורט לא היה פה, ואמרתי, 'מה לעזאזל הולך פה?'".

"ואז התברר, ביום למחרת, גילינו שמישהו ניסה להיכנס לחדר שלי בזמן שאני הייתי בבית", אמרה. "זה מפחיד. לא יכלתי להאמין. מה קורה כאן?".

נתונים שפורסמו על ידי הרשויות מצביעים על עלייה של לפחות 3.5 אחוזים בפשעי הרכוש.

ראשת העיר אמרה ש"המשימה החשובה ביותר שלי היא לשמור על בטיחות תושבי אל.איי. במהלך שנתי הראשונה, פעלנו באופן דחוף כדי לטפל במשבר הגיוס והשמירה על הכוח האדם במחלקת המשטרה של לוס אנג'לס וגם השקענו בגישות שהוכחו כיעילות שמובילות על ידי הקהילה לטיפול בפשיעה. עדיין יש הרבה עבודה לעשות והרבה תושבים שלא מרגישים בטוחים. יחד, נמשיך ליישם את גישתנו המקיפה לבטיחות הציבורית".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE