הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרמה במשרדי ה-FBI בסיאטל: אישה חמושה פרצה לבניין
האישה שלפה את האקדח שלה אחרי שנכנסה לאזור הנגיש לציבור הרחב, וכיוונה אותו על עצמה. צוותי מו"מ בני ערובה של הסוכנות הגיעו למקום, ותוך פחות משעה סיימו את האירוע ללא נפגעים

אישה חמושה באקדח נלקחה למעצר לאחר מצור שנמשך שעה בבניין ה-FBI בסיאטל ביום רביעי, כך אמרו הרשויות.

האישה, שזהותה לא פורסמה, נכנסה בסביבות השעה 3:20 לאזור נגיש לציבור שם על האנשים להמתין לקבלת אישור כניסה ללובי, כך מסר דובר ה-FBI, סטיב ברנד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אז היא שלפה אקדח וכיוונה אותו על עצמה, וצוות של הסוכנות הפדרלית המתמחה במשא ומתן עם בני ערובה הגיע במהירות למקום והחל בתפעו להאירוע.

לבסוף, בשעה 4:12 אחר הצהריים, שוטר מהמחלקה הצליח לשכנע את האישה להניח את כלי הנשק לרגליה ולהיכנע לרשויות. יחידת ה-SWAT עצרה את האישה ולקחה אותה למעצר.

סוכנות החקירות הדגישה כי באירוע לא נקלחו אף בני ערובה ואיש לא נפגע פיזית.

"אנו ממשיכים לחקור את המניעים שלה, ועדיין לא הוחלט לגבי הגשת אישומים", אמר ה-FBI בהודעה בדוא"ל.

 

 

"אנו מודים למחלקת המשטרה של סיאטל, למשרד השריף של מחוז קינג, לשירות ההגנה הפדרלי ולשותפים נוספים באכיפת החוק על מחויבותם להגנה על קהילתנו", אמר ריצ'רד א'. קולודי, סוכן מיוחד בפיקוד על משרד ה-FBI בסיאטל.

ה-FBI דיווח על עלייה במספר האיומים נגד פרסונל המשרד והמתקנים שלו בשנים האחרונות. גבר חמוש ברובה AR-15 ובמקדח ציפורניים ניסה לחדור למשרד השטח של ה-FBI בסינסינטי ב-2022 ונהרג שעות לאחר מכן לאחר מצור עם הרשויות.

ובאוגוסט, גבר פגע במחסום במשרד ה-FBI באטלנטה ולאחר מכן ניסה לעקוב אחר עובד FBI לחניון המאובטח.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE