הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לסן פרנסיסקו יש תפקיד חדש: עיר מקלט לטרנסג'נדרים
מועצת המפקחים החליטה פה אחד כי העיר תהיה באופן רשמי מקום בטוח עבור טרנג'נדרים, אינטרסקס ודו מגדריים, שם הם יוכלו להמשיך לקבל את הטיפולים הנדרשים

בעוד חודש הגאווה נמצא בשיאו, סן פרנסיסקו הכריזה שהיא קיבלה על עצמה להיות עיר מקלט לטרנסג'נדרים ואנשים ללא מגדר.

מועצת המפקחים של העיר הצביעה ביום שלישי פה אחד לטובת מעמד המקלט, והפכה את סן פרנסיסקו לאחת מהערים הגדולות הראשונות בארצות הברית שעושה זאת.

ההחלטה מסמלת שאלו המזדהים כטרנסג'נדרים, ללא מגדר, אינטרסקס ודו-מגדריים – יכולים להיות בטוחים שבעיער הם יקבלו את הטיפולים הנדרשים, באופן בטוח.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"ראינו זרם של פליטים, לא רק ממדינות אחרות, אלא גם ממדינות אחרות בארה"ב שמחפשים טיפול ומקלט", אמרה מנהלת משרד יוזמות הטרנסג'נדרים של סן פרנסיסקו, האני מהוגני.

ההחלטה מגיעה בעקבות דאגה של קהילות בעלות נטייה ליברלית לגבי חוקים שמגבילים נהלים מגדריים, במיוחד לקטינים, במדינות אדומות ברחבי ארצות הברית.

מחוקקים בטנסי למשל העבירו חוק שמפליל מבוגרים שעוזרים לקטינים לעבור שינוי מין.

בפלורידה, המושל הרפובליקני רון דסנטיס חתם על צו האוסר טיפולי שינוי מין לקטינים, אם כי שופט פדרלי פסל לאחרונה חלקים מרכזיים בחוק שלו.

מדינות רפובליקניות אחרות טיפלו בנושא הנפיץ של קהילת הלהט"ב בדרכים אחרות, כולל צעדים שמבטיחים קיום תחרויות ספורט לפי מין ביולוגי.

בינתיים, קליפורניה ממשיכה לייצג את הדמוקרטים-ליברלים-פרוגרסיבים, שכן סקרמנטו וגם ווסט הוליווד כבר הכריזו על עצמן כעיר מקלט לטרנסג'נדרים. עם זאת, סן פרנסיסקו היא העיר הגדולה ביותר שנקטה בצעדים אלו.

המושל הדמוקרטי גווין ניוסום חתם בשנת 2022 על חוק שמגן על פרוצדורות לשינוי מין, זאת על ידי חסימת פקידי מדינה מלאכוף חוקים של מדינות אחרות מהגבילות ניתוחים ומונעות תרופות לשינוי מין.

בעוד שתומכי ניתוחים ותרופות כאלה מתעקשים שהם חיוניים להגנה על הבריאות הנפשית של ילדים טרנסג'נדרים, המתנגדים טוענים שקטינים אינם מספיק בוגרים כדי להסכים לטיפולים המשנים את הגוף, שכן ברוב המקרים מדובר בהליך בלתי הפיך.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE