הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נבדה היא מדינה קריטית לביידן – והוא בדרך להפסיד אותה: "הוא פשוט לא מבין"
המושל הרפובליקני שיקף את האכזבה של התושבים מהנשיא, בעיקר בתחום הכלכלי שכן הם נאלצים לשלם למעלה מאלף דולר יותר על אותו סל מוצרים כפי שעשו בינואר 2021

מושל נבדה הרפובליקני, ג'ו לומברדו, טען כי "הכשלון של הנשיא ביידן לשלוט באינפלציה הלאומית" עלול לעלות לו בבחירות כאשר הבוחרים הדמוקרטים במדינה שלו מוצאים את הכלכלה הנוכחית "בלתי ניתנת להתמודדות".

"מאז שמר ביידן נכנס לתפקיד, המחירים עלו ב-19 אחוזים, מה שמהווה גורם מרכזי בירידה של 4 אחוזים בשכר השבועי הממוצע בפועל. סוג זה של תורמות כלכלית פשוט בלתי ניתנת להתמודדות עבור משפחות בנבדה", כתב הרפובליקני במאמר דעה ב'ניו יורק טיימס'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"אם סקרים אחרונים על מועמדים דמוקרטיים בנבדה הם אינדיקציה כלשהי, ואני חושב שהם כן, למר ביידן יש בעיה גדולה להתגבר עליה, כי אחרי שלוש וחצי שנים, תושבי נבדה מאבדים את האמון בו שהוא יעשה משהו משמעותי לגבי האינפלציה והדיור, והם נותרים עם התחושה שהוא פשוט לא מבין", הוסיף.

ביידן נמצא מאחורי הנשיא לשעבר טראמפ בחמישה נקודות במדינת המתנדנדת, כך מצא סקר של 'פוקס ניוז' מוקדם יותר החודש. זאת אחרי שביידן ניצח בנבדה בפחות משלוש נקודות בבחירות לנשיאות ב-2020.

על פי הערכה של הוועדה כלכלית המשותפת של ארה"ב, תושבי נבדה שילמו תוספת של 1,199 דולר בחודש כדי לרכוש את אותם המוצרים והשירותים כפי שעשו בינואר 2021, זאת בגלל האינפלציה.

 

 

לכן, המושל הזהיר שהנשיא ביידן מאבד תמיכה בקרב קבוצות הצבעה דמוקרטיות אמינות - כמו בוחרים מתחת לגיל 30 ובוחרים היספנים - במדינה שלו בגלל האינפלציה "הכואבת במיוחד" והעובדה שהם לא יכולים להרשות לעצמם להשיג דיור.

"רבים מתושבי נבדה מאמינים שכלכלת המדינה תהיה טובה יותר תחת מנהיגות חדשה. זה כולל 69 אחוז מהבוחרים הצעירים ו-70 אחוז מהבוחרים ההיספנים, שאומרים שהם סומכים על מר טראמפ לעשות עבודה טובה יותר עם הכלכלה מאשר מר ביידן", הוא כתב.

בוחרי נבדה מעדיפים את טראמפ על פני ביידן בניהול הכלכלה וההגירה, כאשר לנשיא לשעבר יש יתרון של 16 ו-22 נקודות, בהתאמה, לפי הסקר של 'פוקס ניוז'.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE