הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יורו 2024 נפתח הערב בגרמניה
עיני עולם הספורט נשואות הערב למינכן שם יפתח בקול תרועה טורניר הכדורגל השני בחשיבותו בתבל - בעוד שבוע דרום אמריקה תכריז על פתיחת הקופה-אמריקה בארה"ב

נבחרת איטליה תנסה לשמור על התואר לאחר יורו 2020 בו זכתה (שהתקיים למעשה ביוני 2021 בשל מגיפת הקורונה) כאשר עולם הכדורגל כולו נתון בצפייה לפתיחת הטורניר שיתקיים ב-10 אצטדיונים שונים ברחבי גרמניה.

בין הפייבוריטיות המרכזיות של סוכנויות ההימורים נמצאת אנגליה רווית הכוכבים, וצרפת, פיינליסטית המונדיאל בקאטר, החזקה הנהינת מסגל שופע כישרונות.

במקביל כמה פרשנים מסמנים גם את פורטוגול בהובלת הקפטן הנצחי כריסטיאנו רונאלדו, ואת ספרד רווית הפוטנציאל עם הכוכב הצעיר בן ה-16 יאמין לאמל.

הולנד גם סומנה כנבחרת צעירה וחזקה, וגם איטליה בעלת הניסיון בטורנרים בינלאומיים תנסה להגן על תוארה.

לבסוף גם בלגיה וקרואטיה הוזכרו כבעלות פוטנציאל להגיע לשלבים הסופיים של הטורניר ואולי להפתיע בגדול.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האבטחה הכבדה שצפויה ללוות את מהלך הטורניר תלווה את מאות אלפי האוהדים האירופאים שיגיעו לבירה הכלכלית של האיחוד האירופאי כדי לצפות בנבחרותיהם.

כ-24 נבחרות צפויות להשתתף בטורניר הן יוגרלו בכ-6 בתים שונים. ביניהם נבחרת אוקראינה צפויה למשוך תשומת לב רבה כמו גם את אהדת הקהל המקומי בשל המצב המלחמתי הקשה בו נתונה המדינה מאז הפלישה הרוסית לשטחה.

משחק הפתיחה ייערך הערב בשעה 21:00 שעון גרמניה בין נבחרת סקוטלנד לבין נבחרת גרמניה שיהיה זה טורניר הפרישה של שוערה האגדי מנואל נוייר ושל קשרה האגדי לא פחות טוני קרוס.

וכדי לא להרוס לאוהדי הנבחרות הדרום-אמריקאיות, הרי שבעוד כשבוע מהיום צפוי להיפתח טורניר הקופה-אמריקה שייארח בפעם הרביעית בהיסטוריה בארצות-הברית.

במקבילה הדרום-אמריקאית ליורו ישתתפו מספר כוכבי על כליאו מסי, ויניסיוס ג'וניור, ולואיס סוארז.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE