הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השקת קמפיין 'קשישים למען ביידן': "היעילות של ג'ו ביידן – בזכות הגיל שלו"
הגברת הראשונה שיבחה את בעלה ואמרה שהוא אחד הנשיאים הטובים שהיו בהיסטוריה בזכות גילו, והזכירה כי גם "הבחור השני", טראמפ, הוא מבוגר

הגיל של הנשיא ג'ו ביידן הוא יתרון – ובהחלט לא חסרון, כך טענה הגברת הראשונה ג'יל ביידן בפתח מסע הקמפיין 'קשישים למען ביידן-האריס'.

"הבחירות האלה בהחלט לא עוסקות בגיל", אמרה הגברת הראשונה בהשקת הקמפיין בגרין ביי, ויסקונסין, בערב עם משקי פיקלבול ובינגו.

"ג'ו והבחור השני, שניהם בערך באותו הגיל. אז שלא יעבדו עלינו", הוסיפה ג'יל, מתייחסת לנשיא לשעבר דונלד טראמפ. "ג'ו הוא אחד הנשיאים היעילים ביותר בהיסטוריה, ולא למרות גילו – אלא בזכותו".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בעוד שהנשיא ביידן בן 81 והיריב שלו טראמפ הוא בן 78, הגיל של שני המועמדים לנשיאות הוא נושא שיחה רציני, שמגיע בעיקר בגלל חששות אמיתיים לגבי כשירותו הקוגנטיבית של ביידן שעלו בעקביות לאורך שלוש וחצי השנים האחרונות.

אבל הטעויות וחוסר המיקוד של ביידן כמעט ולא מדובר בקרב הדמוקרטים, בין אם המצביעים או הפוליטיקאים בעצמם.

הגברת הראשונה כבר אמרה בעבר שגילו של בעלה רק מוסיף להצלחתו כנשיא. בחודש שעבר היא אמרה: "הבחירות הללו לא עוסקות בגיל. אני מתכוונת, טראמפ יהיה בן 78 וג'ו בן 81, הם בערך באותו גיל. אבל, זה עניין של אופי, הבחירות האלה עוסקות באופי".

"אז יש לכם שתי אפשרויות: יש לכם את בעלי, ג'ו, שכולכם מכירים, שיש לו יושרה, הוא חזק, הוא יציב, הוא מנהיג. הוא חכם. הוא אנרגטי - או שיש לכם כאוס", אמרה הגברת הראשונה.

בינואר, ג'יל ביידן אמרה, "הגיל שלו הוא נכס... אני רואה את ג'ו כל יום. אני רואה אותו בחוץ מסתובב ברחבי המדינה הזו. אני רואה את האנרגיה שלו. אני רואה את התשוקה שלו כל יום", היא אמרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE