הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלו הן הערים המסוכנות ביותר בארה"ב – ולכולן יש משהו במשותף
לא פעם דובר ואף הוכח הקשר הישיר בין שיעורי פשיעה אלימה גבוהים לבין מנהיגים המגיעים מהמפלגה הדמוקרטית – וכך גם בדו"ח האחרון

לחמש הערים המסוכנות ביותר בארצות הברית יש משהו משותף: כולן נשלטות על ידי דמוקרטים.

בראש הרשימה נמצאת בסמר, אלבמה, עיר בת 27,000 תושבים, שם הסיכויים להיות קורבן לפשע עומדים על 1 ל-9, לפי דוח חדש של StudyFinds.

בסמר מתמודדת עם מציאות אכזרית של אלימות גוברת, פשעי רכוש וגניבות רכב. תחת הנהגתו של ראש העיר קנת' 'קן' גאלי, העיר נתקלה בסטטיסטיקה מדאיגה של 33.18 פשעים אלימים ל-1,000 תושבים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

במרחק זריקת אבן משם נמצאת בירמינגהם, עיר נוספת ברשימה, המדגישה מגמה מטרידה באזור. עוד על בירמינגהם בהמשך.

היר השנייה המסוכנת ביותר היא ממפיס, טנסי, שמציירת תמונה די עגומה. עם שיעור פשע הגבוה ב-237% מהממוצע הלאומי, שכונות העיר, כולל דאונטאון ופארקוויי וילג'-אוקהייבן, הן מוקדים אמיתיים לפעילות פלילית. תחת הנהגתו של ראש העיר פול יאנג, מאמצי ממפיס להילחם בפשע היו ברובם לא יעילים.

סנט לואיס, מיזורי, מרוויחה את מקומה ברשימה עם סיכוי של אחד ל-50 להיות קורבן לפשע, המודגש על ידי שיעורי עוני ואבטלה גבוהים. חוסר היכולת של ראשת העיר טישאורה ג'ונס להתמודד עם בעיות מושרשות בעיר גורם לאובדן חיים.

דטרויט, מישיגן, נתקלת בסט של אתגרים משלה, עם מגוון רחב של פעילויות בלתי חוקיות. למרות המאמצים להחיות מחדש את העיר, ראש העיר מייק דאגן נכשל.

משלימה את חמשת המובילים היא בירמינגהם, אלבמה, שם למרות מאמצים נמרצים מצד הרשויות המקומיות, הפשע נותר ברמה מטרידה ביותר. ראש העיר רנדל וודפין נמצא בראשות עיר המתמודדת עם מדד פשעים אלימים ששובר נורמות, כפי שמדגיש הדו"ח.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE