הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כך ייעשה לבת למשפחת קרדשיאן: נורת' ווסט חוגגת יום הולדת
האמא קים פינקה את בתה שחוגגת 11 שנים ועשר מחברותיה הקרובות בטיסה פרטית לניו יורק, שם הבנות נהנו יחד כמו שרק הקרדשיאן יודעות

נורת' ווסט חוגגת היום (שבת) את יום הולדתה ה-11 – ואמא שלה, הלא היא קים קרדשיאן, דאגה לחגיגה נוצצת במיוחד והטיסה את בתה עם עשר מחברותיה הקרובות לניו יורק.

ווסט בת ה-11 וחברותיה הוטסו לתפוח הגדול עם המטוס הפרטי של קים, והן ביקרו ב-Serendipity3 האייקוני שבאפר איסט סייד, שם נהנו מעוף, קינוח השוקולד החם-קפוא של המסעדה והגלידה המפורסמת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הבנות הגיעו למקום האהוב על הסלבריטאים לבושות פיג'מות משבצות תואמות עם חולצות ורודות שכתוב עליהן I LOVE NW – משחק מילים עם שמה של נורת' ווסט והסיסמה התיירותית המפורסמת של התפוח הגדול.

זו לא הפעם הראשונה שאמא לארבעה השתמשה בקים אייר בקשר לימי ההולדת של ילדיה.

ליום ההולדת ה-9 של ווסט, מייסדת 'סקימס' הטיסה את בתה וכל חברותיה מחוץ לעיר למסיבה פרטית. אז, קים שיתפה תמונות של המטוס הפרטי מעוטר בקישוטים מעט מפחידים כמו רשתות עכביש מזויפות.

בעוד שחלק מהאנשים ביקרו את קרדשיאן על החגיגה המופרזת, זה לא מנע מכוכבת הריאליטי להעלות רמה בשנה הבאה כשווסט הגיעה לגיל דו-ספרתי.

 

 

ליום ההולדת ה-10 שלה, קרדשיאן שכרה סוויטה ענקית במלון בוורלי הילס, שם נורת' וחברותיה ערכו שינה מפוארת עם אוהלים ופיג'מות תואמות.

מוקדם יותר באותו יום, הקבוצה נהנתה מ"בראנץ' יופי" שכלל הרבה פינוקים טעימים ושיעורי איפור מאנסטסיה סוארה, מייסדת אנסטסיה בוורלי הילס, במלון האיקוני.

קרדשיאן גם העניקה לבתה תכשיטי דיור בשווי של למעלה מ-1,250 דולר.

 

 

7% לא
93% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE