הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"המלך" שבר שיא: ההופעה הגדולה ביותר בהיסטוריה של ארה"ב
אולם קייל פילד שבטקסס אירח כמעט 111 אלף מעריצים שהגיעו לשיר ביחד עם ג'ורג' סטרייט, שהוא בהחלט "המלך של מוזיקת הקאנטרי" ואחד המוזיקאים המצליחים בכל הזמנים

ג'ורג' סטרייט, ה"מלך של מוזיקת הקאנטרי", הוא כעת גם מלך ההופעות של ארצות הברית.

סטרייט שבר שיא להופעה הגדולה ביותר בארה"ב כשעלה על הבמה בקייל פילד בטקסס A&M בקולג' סטיישן בשבת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הזמר האחראי ללהיט Amarillo By Morning שר לקהל של 110,905 מעריצים בדרום טקסס, וכאמור שבר את שיא כל הזמנים שנקבע קודם לכן על ידי להקת הרוק Grateful Dead לפני כמעט 50 שנה.

אז, בשנת 1977, הלהקה קיבצה 107,019 אוהדים בפארק המירוצים של ניו ג'רזי – וכעת סטרייט עקף את המספר הזה בכמעט 4,000 כרטיסים שנמכרו עבור ההופעה שלו. כך לפי דיווח של 'בילבורד'.

המושל הרפובליקני של טקסס, גרג אבוט, היה אחד מאותם כמעט 111 אלף מעריצים שהגיעו לראות את סטרייט מבצע בין היתר שני שירים חדשים: MIA in MIA, ו-The Little Things שיהיו חלק מהאלבום שיצא בקרוב: Cowboys and Dreamers.

"הופעה פשוט מדהימה של המלך, ג'רוג' סטרייט", כתב אבוט בחשבון ה-X שלו, טוויטר לשעבר. "האולם הכי מלא בהופעה בארה"ב. אי פעם".

 

 

גם הסנאטור טד קרוז היה בקהל, וסיפר: "לקחתי את בתי קרוליין לראות את ג'ורג' סטרייט בקייל פילד הערב. כיף גדול. הופעה מרהיבה".

לסטרייט יש הכי הרבה סינגלים במקום הראשון מכל אמן בכל ז'אנר מוזיקלי, והוא האמן היחיד שהצליח להכניס למצעד להיט בעשירייה הראשונה בכל שנה במשך 30 שנה.

בנוסף, לסטרייט יש את הכי הרבה אלבומים במקום הראשון בהיסטוריה של מוזיקת קאנטרי, שכוללים 20 מתוך 60 הלהיטים שלו במקום הראשון.

השיאים שלו לא נגמרים כאן. הוא מכר יותר מ-120 מיליון עותקים ברחבי העולם, וכך זכה במעמד של אחד מאמני המוזיקה הנמכרים ביותר בכל הזמנים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE