הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"נאצית המרק" שהתנכלה למסעדה ישראלית בניו יורק - עדיין לא נעצרה
עברו כבר כמעט שישה חודשים מאז שמריה טקה תועדה אלימה ואגרסיבית במסעדה ישראלית, בעודה מנסה להוריד את דגל ישראל, זורקת מרק חם על אחד העובדים ומקללת

צעירה שזכתה לכינוי "נאצית המרק", או Soup Nazi – שהשתוללה באנטישמיות נגד מסעדה ישראלית וזרקה מרק חם על אחד העובדים – עדיין מסתובבת חופשי ברחובות, למרות שזהותה ומקום מגוריה נחשפו בפומבי כבר מזמן.

מקור המכיר את החקירה אמר שהתובע המחוזי אלווין בראג, שנחשב כמקל ראש בפשעים, "מתמהמה" בהכנת צו המעצר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"רוב החקירה הסתיימה, אך החשודה גרה באזור שיפוטי אחר. הם זקוקים לתובע המחוזי להוציא את צו המעצר", המקור אמר ל'ניו יורק פוסט'.

התקרית אירעה ב-13 בדצמבר, כאשר מי שזוהתה כמריה טקה הגיעה למסעדת 'חומוס קיטשן' בשדרה השנייה באפר איסט סייד, שם ניסתה להוריד את דגל ישראל שהתנוסס במקום, ושפכה מרק חם על אחד העובדים, וקראה לכולם שם "רוצחים".

בעל המסעדה, שרון חוטה, אמר בשבוע שעבר שהוא "רוצה צדק... אכפת לי שמישהו תקף את אחד העובדים שלי והמשטרה יודעית מי זה, אבל אף אחד לא עושה שום דבר בנידון".

 שני תיעודים פורסמו מאותה תקרית, האחד באורך 45 שניות המאה עובד שקורא למשטרה כאשר יש כאוס מסביב והצעירה החשודה משתוללת שם, ובסרטון אחר רואים אותה זורקת את המרק, מראה אצבע שלישית ועוזבת.

 

 

ארבעה ימים אחרי המתקפה האנטישמית על מסעדת החומוס בבעלות הישראלית, צעירה אחרת עברה במקום והחלה לצעוק ולריב עם הסועדים והעובדים.

הוא ניסתה להסתיר את דגל ישראל, שכמובן נתלה שוב מאז אותה תקרית ראשונה, ואז דחפה את אחד העובדים.

באפריל האחרון, צלבי קרס רוססו על מסעדה אחרת של חוטה – ZiZi in Chelsea.

"כל העובדים שלי נבהלו לאחר המקרה הראשון. הם פחדו להגיע לעבודה, והם עדיין מפחדים", אמר חוטה. "כמובן אני רוצה שהמשטרה תעשה משהו, כי הפעם הבאה תהיה הרבה יותר רצינית".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE