הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הנשיא ביידן קפא מול הקהל – אובמה נאלץ להוריד אותו מהבמה
תיעוד מביך נוסף של נשיא ארצות הברית מערב תרומות שנערך עבורו בלוס אנג'לס, במהלכו גייס למעלה מ-30 מיליון דולר

הנשיא ג'ו ביידן קפא שוב על הבמה והורד על ידי ברק אובמה שהוביל אותו למדרגות היציאה, זאת בסיום אירוע גיוס תרומות שנערך בלוס אנג'לס בליל שבת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הרגע המביך התרחש לאחר שביידן וקודמו בתפקיד ישבו לראיון בן 45 דקות עם מנחה תוכנית הלילה הפופולרית ג'ימי קימל בתיאטרון 'פיקוק'.

כשהגברים נעמדו כדי להיפרד מהקהל, תוך כדי מחיאות כפיים, מבטו של ביידן נראה כאילו נתקע על הקהל למשך עשר שניות מלאות עד שהנשיא לשעבר ברק אובמה לקח את פרק כפו והוביל אותו מהבמה.

 

 

האירוע הזה בא בעקבות סדרה של רגעים שנתפסו במצלמה בהם ביידן נראה מבולבל או אבוד, כולל בפסגת ארגון המדינות המתועשות, ה-G7, שנערכה בשבוע שעבר באיטליה.

באותו רגע, ראשת ממשלת איטליה ג'ורג'ה מלוני נכנסה לתמונה ולקחה בעדינות את ידו של ביידן כדי להוביל אותו חזרה בזמן לצילום קבוצתי עם מנהיגי עולם אחרים.

 

 

מסע הבחירות של ביידן הצליח לגייס יותר מ-30 מיליון דולר באירוע בלוס אנג'לס, שבו השתתפו גדולי הוליווד כמו ג'ורג' קלוני, ג'וליה רוברטס וברברה סטרייסנד.

מחוץ לאירוע, כמובן, נערכה הפגנה נגד ישראל עם מאות פרו-פלסטינית, שניסו לחסום את הכניסה לגאלה היוקרתית – כאשר מחירי הכרטיסים נעו בין 250 ל-500,000 דולר.

ההכנסה של 30 מיליון דולר — שלפי דיווחים מדובר כהכנסה הגבוהה ביותר שמועמד דמוקרטי אי פעם הרוויח בלילה אחד — מגיעה בזמן שמסע הבחירות של ביידן מנסה בתיאבון להשתלט על התנופה של איסוף התרומות של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ.

טראמפ הרוויח יותר מ-50 מיליון דולר במהלך אירוע גיוס כספים בפלורידה באפריל, וקיבל עשרות מיליונים נוספים לאחר שנמצא אשם בחודש שעבר במשפטו ההיסטורי.

 

 

7% לא
93% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE