הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכבת נוספת עזבה את קליפורניה: "הפכה למטורפת מדי עבורי"
גורו הכושר תקפה את המדיניות הפרוגרסיבית שמובילה את הגולדן סטייט, שלטענתה היא מסכימה עם הליבה של רוב הדברים – "אבל הם פשוט איבדו את הדעת"

גורו הכושר ג'יליאן מייקלס החליטה לעזוב את קליפורניה אחרי שהמדינה בה גדלה הפכה ל"מטורפת" בשנים האחרונות, בעודה מאשימה את האידיאולוגיה הפרוגרסיבית ואת מה שכינה "פוקר קורבנות".

"קליפורניה הפכה להיות מטורפת מדי עבורי", אמרה מייקלס בראיון שהעניקה ביום רביעי שעבר.

"גדלתי כאן. אני אישה. אני אישה לסבית. אמא שלי יהודייה. אבא שלי ערבי. יש לי ילד שחור. ותאמינו או לא, הבן שלי הוא חצי לטיני, למרות שהוא לא נראה כך", סיפרה מייקלס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"אני מחזיקה מיליון קלפים במשחק שלכם של 'פוקר קורבנות' פרוגרסיבי. ואם אני עוזבת את קליפורניה, אז כנראה שאתם איבדתם את הדעת. אם גרמתם לי לברוח מהבית שלי, אולי זה הלך רחוק מדי".

מייקלס, שכעת חיה במיאמי, התעקשה שהיא לא השתנתה אלא "העולם סביבי משתנה ואני לא זזתי".

"חלק מהחוקים שעוברים כאן הם פשוט מטורפים לחלוטין", אמרה מייקלס. "ביחס לפשע והגנה על ילדינו, אנחנו עושים דה-קרימינליזציה להכל, שברעיון הייתי יכולה להסכים עם זה, אבל אנחנו לא מסדירים שום דבר", אמרה, והסבירה:

"אם למשל עושים אי הפללה לעבודה מינית, אבל רק כדי שנשים יוכלו ללכת ברחובות ולא כדי לשמור עליהן בטוחות, לא כדי שישלמו מסים, לא כדי להכריח אותן לבצע בדיקות סדירות למחלות מין, ולא כדי להוציא את

הסרסורים מהמשוואה", אז, תהתה מייקלס, מה עשינו בזה?
מייקלס המשיכה לבקר את חוקי קליפורניה.

"או העובדה שילד בן 12 יכול לשים את ידיו על תרופות שישנו את גופו באופן בלתי הפיך. שוב, אם הבן או הבת שלי היו אומרים לי 'אמא, אני חושב שאני טרנס', הייתי אומרת בסדר, תתלבש איך שתרצה. תחקור את עצמך, אני אוהבת אותך. אבל שלא ישנה את גופו עד שהוא מתפתח לחלוטין".

"אתם משוגעים? זה מטורף! כמו שאני פשוט לא יכולה עם זה. זה הזוי. זה הזוי בעיניי. אני יכולה להמשיך ולהמשיך ולהמשיך. וזה הזוי", מייקלס אמרה.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE