הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פושע שנכנס באופן לא חוקי לארה"ב – הואשם ברצח ואונס של אמא לחמישה
המהגר בן ה-23, אשר קשור לתקיפה אכזרית של ילדה בת 9 ואמה מלוס אנג'לס, נעצר הסופ"ש באוקלהומה, כעשרה חודשים אחרי שרצח ואנס את רייצ'ל מורין בת ה-37

מהגר בלתי חוקי מאל סלוודור מואשם ברצח של רייצ'ל מורין בת ה-37, אם לחמישה ממרילנד. כך הודיעו רשויות החוק.

מורין הוגדרה כנעדרת בחודש אוגוסט האחרון על ידי בן זוגה, שסיפר שהיא לא חזרה לאחר שיצאה לריצה. ביום למחרת, גופתה נמצאה באזור שביל הריצה.

כוחות הביטחון המקומיים, המדינתיים והפדרלים חקרו את האירוע – וביום שבת, שריף מחוז הרפורד ג'פרי גהלר ערך מסיבת עיתונאים והכריז על מעצרו של ויקטור מרטינז-הרננדס שנתפס במחוז טולסה שבאוקלהומה, והואשם ברצח ובאונס מדרגה ראשונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

המהגר בן ה-23 חצה את הגבול לארצות הברית באופן בלתי חוקי בפברואר 2023, סיפרה המשטרה.

"כולנו חשדנו שרייצ'ל לא הייתה קורבנו הראשון," אמר השריף ג'פרי גהלר. "לפי הבנתי, החשוד הזה, המפלצת הזו, נכנס לארצות הברית באופן בלתי חוקי לאחר שביצע רצח אכזרי של אישה צעירה באל סלוודור חודש לפני כן, בינואר 2023."

גהלר אמר שה-DNA של החשוד נמצא קשור לתקיפה אכזרית שאירעה בלוס אנג'לס במרץ 2023, אז הוא פרץ לבית ותקף ילדה בת תשע ואת אמה.

בשל עוד פשע נתעב שמבוצע על ידי מהגר בלתי חוקי, השריף הפנה אצבע מאשימה למשבר הגבול, בטח כאשר מרילנד נמצאת כל כך רחוק מהגבול הדרומי, ועדיין "אזרחי ארה"ב אינם בטוחים בגלל מדיניות ההגירה הכושלת".

"זו הפעם השנייה בשנתיים שאישה חפה מפשע ממחוז הרפורד איבדה את חייה בגלל פושע שנכנס למדינתנו באופן בלתי חוקי," הוא אמר, "בשני המקרים, החשודים הם מאל סלוודור עם קשרים לכנופיות פשע. זה לא היה אמור לקרות".

"ויקטור הרננדז לא בא למדינה הזו כדי לשפר את חייו או את חיי משפחתו, הוא בא לכאן כדי לברוח מהפשעים שביצע באל סלוודור. הוא בא לכאן כדי לרצוח את רייצ'ל", הוא אמר.

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE