הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שחקני ריאל מדריד על הכוונת: ספרד וה-FBI סיכלו פיגוע של דאע"ש
תשעה חברים בתא טרור הקשור לארגון המדינה האלסאמית נעצרו במקומות שונות בספרד, כאשר תכננו לתקוף את האוטובוס של שחקני הכדורגל והאוהדים שלהם

חקירה משותפת של הרשויות בספרד, ה-FBI וגורמים נוספים הצליחה לסכל קבוצת טרור הקשורה לדאע"ש, שאיימה לפגוע בשחקני ריאל מדריד ותיכננה לבצע פיגוע באחד המגרשים.

המאמץ המשותף כלל גם את מחלקת המודיעין של יורופול, סוכנות של האיחוד האירופי המאגד את גופי המשטרה של המדינות באירופה, הביא למעצרם של תשעה חשודים שנתפסו בכמה ערים בספרד: גירונה, קדיס, אלמריה והאי טנריף.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

העיתונאי שפרסם את הדיווח, חוסה מריה אולמו הספרדי, פרסם הודעה בחשבון ה-X שלו, טוויטר לשעבר, שם טען כי החוקרים פירקו את רשת הטרור, ש"הורתה למחבלים לתקוף את האוטובוס של שחקני כדורגל ריאל מדריד ואוהדי הקבוצה".

התעמולה הג'יהאדיסטית כללה סדרת פוסטרים עם הודעות מפחידות, ואחת שהראתה צללית של אדם עם רובה וכוונת, העומד ליד אצטדיון סנטיאגו ברנבאו במדריד – זאת לצד הודעה שקוראת לתומכי דאע"ש לכוון את הפיגוע לעבר השחקנים והאוהדים:

"אחי, חכה במקום קרוב לנקודת ההגעה של השחקנים. כוון אליהם ואל התומכים שלהם".

הדיווח גם טוען כי פוסטר אחר נשא איומים נוספים, עם הכיתוב: "אחי היקר באל-אנדלוס. מטרה יקרת ערך מחכה לך. פרוץ לתוך הקהילות, הסיט את תשומת לב כוחות הביטחון עם מטענים מאולתרים ומכשירי פיתוי, ותתקדם לעבר מטרתך העיקרית בנחישות".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE