הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אל תבכו: בצל בריא הרבה יותר ממה שאתם חושבים
מלבד היותו הירק השלישי הנמכר ביותר בארה"ב, הוא מכיל כמויות גדולות של מרכיבים תזונתיים חשובים מאין כמותם. והאיזון בין הטעם העשיר והמתיקות הופכת אותו לסופר פוד איכותי

בצל הוא הירק השלישי בפופולריות שלו בארצות הברית, והאמריקאים צורכים כ-350 משאיות מלאות בהם בכל יום. כך עולה ממחקר שנערך במחלקת החקלאות, הצרכנות והסביבה של אוניברסיטת מדינת ניו מקסיקו.

הבצלים הנמכרים ביותר כוללים בצל צהוב, אדום, לבן, בצל פנינה, שאלוטים, בצל ירוק ובצל ספרדי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

למרות שהצורך לחתוך או לקצוץ את הבצל יכול להעלות הרבה דמעות – זה דבר טוב שישנם כל כך הרבה סוגים של בצלים מכיוון שהם כל כך טובים לבריאות שלנו.

בצלים הם ירק עשיר ביתרונות וסוגים שונים שלהם מכילים חלבון, ויטמינים ומינרלים כמו מגנזיום, זרחן, אבץ, ניאצין, תיאמין, ויטמין A וביוטין.

"בצלים מכילים גם פוטסיום, שתומך בהידרטציה ובהפחתת דלקות; וגם פולאט, שתומך בתפקוד הנוירוטרנסמיטרים וברגולציה של המצב הרוח", אמרה ד"ר אומה נאידו, מנהלת התזונה והפסיכיאטריה של אורח חיים בבית החולים הכללי של מסצ'וסטס.

לבצלים יש גם כמות מפתיעה של סוכר טבעי, עם בצל צהוב אחד המכיל כ-8 גרם. זה עוזר לבצלים להציע פרופיל טעם ייחודי ו"איזון טוב של טעם עשיר ומתיקות", אמרה ויג'איה סורמפודי, רופאה ותזונאית קלינית במחלקת הבריאות של UCLA בקליפורניה. היא ציינה שבצלים גם "עשירים בפיטונוטריאנטים ובאנטי-אוקסידנטים", שעשויים לשפר את לחץ הדם ולהפחית דלקות וכולסטרול.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE