הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אזהרה לתושבי קליפורניה: פורצים מחביאים מצלמות נסתרות מחוץ לבתים
המשטרה מזהירה מפני תופעה ההולכת וגדלה של אסטרטגיית פריצה, זאת אחרי שמצלמה נסתרת חבויה היטב נמצאה בין השיחים של בית באלהמברה

מצלמה נסתרת נמצאה בין השיחים מחוץ לבית באלהמברה, דרום קליפורניה, שעל פי החשד סייעה לפורצים לתכנן את מזימתם – מה שהוביל את הרשויות לפרסם אזהרה לתושבים מפני הטכניקה של הגנבים.

מחלקת המשטרה של אלהמברה הגיבה לקריאה על ניסיון פריצה ברחוב סאות' פרימרוז אווניו, וכשהגיעה פגשה את השכן של בעל הבית, שסיפר כי מצא מצלמה בשיחים מוסתרת בתוך קליפה ירוקה מוקפת בעלים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המצלמה הנסתרת שנמצאה מחוץ לבית באלהמברה 

 

האירוע הוביל את משטרת אלהמברה לפרסם פוסט ברשתות החברתיות ולאזהיר את התושבים על האפשרות שפורצים משתמשים במצלמות נסתרות – וכך הם אוספים מידע לגבי שגרת חייהם של תושבי הבית.

על פי הדיווחים, מצלמות נתסרות נמצאו מחוץ לבתים בגרדן גרוב, גלנדייל, צ'ינו הילס, לוסט הילס, קלבאסס ואזורי מגורים נוספים.

"לצערנו, מצלמות נסתרות הן טקטיקה המשמשת בפריצות לבתים. המצלמות ממוקמות באופן אסטרטגי באזורים דיסקרטיים, כמו שיחים, כדי לאפשר לגנבים לאסוף מידע על שגרת היומיום של בעלי הבתים כדי לפרוץ לבתיהם", אמרה המשטרה בפוסט בפייסבוק שכלל גם תמונה של המצלמה.

המחלקה המליצה לתושבים לבדוק היטב את האזורים שמסביב לבתיהם: "זכרו, חשוב לבדוק באופן קבוע את סביבת הבית שלכם לגבי כל עצם לא מוכר או שינויים בנוף שעשויים להסתיר מצלמת מעקב".

התקרית האחרונה מגיעה כאשר שיעור הפריצות בשנת 2022 עלה ב-5.9 אחוזים לעומת השנה שלפני כן, והוא עמד על 2,314 לכל 100,000 תושבים.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE