הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"חמוש ומסוכן": מצוד על פני מספר מדינות אחר חשוד ברצח
סטייסי לי דרייק בן ה-50 מבוקש בגין לפחות שלושה מקרי רצח ופשעים נוספים הכוללים שוד, כאשר המשטרה מאמינה שהוא עדיין נמצא באזור ארקנסו

משטרת מדינת ארקנסו עורכת חיפושים אחר תושב אלבמה "חמוש ומסוכן", החשוד בשלושה מקרי רצח באוקלהומה ומגוון עבירות נוספות.

סטייסי לי דרייק בן ה-50 נראה לאחרונה מחוץ למוטל במורילטון, ארקנסו, בערך שעה נסיעה מצפון-מערב לליטל רוק, זאת שעות לאחר שעל פי החשד ברח מאוקלהומה בעקבות סדרת גניבות רכב באיומי נשק, ורצח.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

משטרת ארקנסו מסרה ביום רביעי כי ידוע להם שדרייק "רכש ציוד קמפינג, וכל העדויות מצביעות על כך שהוא עדיין נמצא באזור מורילטון".

כאמור, דרייק מבוקש בגין שלושה מקרי רצח באוקלהומה בזמן שגנב שני רכבים. אחד מהם אירע לפני כיממה, ביום שלישי בערב, כאשר כוחות השריף של מחוז סקוויה באוקלהומה הוזעקו לזירת פשע בכביש המדינה המהיר 64 ודרך דרום 4670, שם מצאו גבר ואישה מתים.

שני הקורבנות הועברו למשרד הבוחן הרפואי הראשי של אוקלהומה למען זיהוי, וכדי לקבוע רשמית את סיבת מותם.

משרד החקירות של אוקלהומה פתח בחקירה ובמהרה זיהה את דרייק כ'אדם בעל עניין', והחשד התחזק יותר כאשר אחד הרכבים שגנב נמצא במורילטון, באזור בו הוא נראה לאחרונה.

מלבד החשדות לרצח, בן ה-50 מבוקש עבור פשעי שוד וגניבות רכבים תחת איומים.

 

 

למרות שהרשויות טרם פרסמו את זהות הגבר והאישה שנמצאו מתים ביום שלישי, בני המשפחה של האישה שיתפו כי טרה ברנט-אנדרווד היא הקורבן.

"הוא עדיין במנוסה. אני מרגישה כאילו אני בסרט אימה כרגע", אמרה אחותה של טרה, טיה. "אני עצובה ומפחדת, ודי מיואשת, אבל מקווה שנזכה לצדק עבור אחותי. היא ראויה לזה, הילדים שלה ראויים לזה".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE