הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נבדה רחוקה שנים מלהתאושש מהשפעות הקורונה
דוח ששוחרר לאחרונה מראה את ההשלכות העמוקות של מדיניות הסגרים על החברה והכלכלה, החל מאנשים שלא מצליחים לצאת מהבור הכלכלי ועד התלמידים הצעירים שאיבדו יכולות לימוד

דו"ח שפורסם לאחרונה מטעם משרד הבריאות והשירותים החברתיים של נבדה הצביע על כך שלמדינה ייקח זמן רב להתאושש מההשפעות הכלכליות, החינוכיות והבריאותיות של מגפת הקורונה.

בעוד שכל מדינה סבלה מהקורונה ולרבות יש סיפורים דומים, בנבדה היו למעלה מ-900,000 מקרים ויותר מ-12,000 אנשים שמתו כתוצאה מהנגיף.

בינתיים, עסקים רבים נסגרו, במיוחד בשנת 2020, לאחר שהמושל לשעבר סטיב סיסולק הכריז על מצב חירום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הנזק היה כה נרחב עד שחוקרים אומרים ש"רוב המגזרים התעשייתיים נפגעו שלילית מהמספר הרב של משרות ושכר שאבדו בשל הסגרים".

למרות שלמידה מרחוק עזרה להילחם בהתפשטות המגפה, משרד הבריאות של נבדה אומר שהבעיות שנגרמו לילדים עוד קיימות, והן מוצגות היטב ב"תוצאות ההערכה של התלמידים", נכתב.

תלמידים בבית ספר יסודי נתקלו בבעיות הכי גדולות, כאשר הציונים שלהם ירדו ביותר מ-6 נקודות לתלמידי כיתה ד'. גם תלמידי חטיבת הביניים והתיכון נפגעו מאוד ממדיניות הקורונה, אך מחלקת הבריאות של המדינה אומרת שזה לא באותה מידה.

ג'פרי לורנס, מנהל המחקר במכון המדיניות של נבדה, אמר שההגבלות על חירותו האישית של הפרט – הגיעו כתוצאה מפניקה מצד הממשלה המקומית בניסיון להגיב לסוג אחד של סיכון, תוך התעלמות מכל שאר הסיכונים.

לכן, הוא אמר, לא מפתיע שהבטחון הכלכלי נפגע, הישגי התלמידים צנחו, מספר המתים מייאוש זינק, ומאות אלפי תושבי נבדה שהיו עצמאיים קודם לכן נשארו מסתמכים על מערכת תמיכה ציבורית פונקציונלית שלא הצליחה אפילו לעבד תביעות בזמן כדי לעמוד בצרכים הבסיסיים שלהם", אמר לורנס.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE