הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נוטשת את המפלגה הדמוקרטית ועוברת לטראמפ: "ביידן נרדם על ההגה"
אליסון הואין הייתה דמוקרטית רוב חייה, ואף עבדה עבור ברק אובמה וגייסה מיליוני דולרים עבורו. אבל ביידן, לטענתה, מביא את ארצות הברית למקומות לא טובים

מגייסת כספים לשעבר של ברק אובמה, שהצליחה להביא מיליוני דולרים למפלגה הדמוקרטית, אינה מרוצה כלל מהכיוון של ארצות הברית, ואמרה שהיא כל כך מיואשת – עד שהיא החליטה להצביע לדונלד טראמפ בבחירות הקורובת.

"ביידן נרדם על ההגה", אמרה אליסון הואין בראיון שערכה ביום שלישי ל'פוקס ניוז'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"הוא איפשר לביג-טק וגם לבזזנים לשלוט בעמק הסיליקון. סן פרנסיסקו הפכה לניסוי מדעי שהשתבש. אני קמה בבוקר, אין חנויות מזון ללכת אליהן, אין קניונים לקחת את בנותי המתבגרות לקניות בהם. הרחובות אינם בטוחים, יש יותר משתמשי ומפיצי פנטניל מאשר תלמידי תיכון בעיר הגדולה שלנו פעם", היא המשיכה.

הואין, יחד עם בעלה לשעבר, המתכנת בגוגל סקוט הסן, עזרה לגייס מיליוני דולרים לקמפיין של אובמה בבחירות 2008, לפי ה'ניו יורק פוסט'.

אז, כפי שתיארה, היא עוד הייתה אדם "אופטימי" ואובמה הגיע עם "רעיונות נהדרים" המתמקדים בשוויון לנשים ולמיעוטים – מה שגרם לה לתמוך במועמד שהבטיח "תקווה ושינוי".

אבל כעת, היא מגדירה את עצמה כעצמאית שמתכננת להצביע לטראמפ – ויתרה מכך, ממש לאחרונה היא הגיעה למאר-א-לאגו כדי להביע תמיכה בנשיא לשעבר במהלך אירוע גיוס הכספים שלו.

 

 

"כשאובמה נכנס לשלטון, הוא פחד מאוד. בביוגרפיה שלו, הוא כתב על הפחד לעשות דברים מכיוון שלא רצה להרוס את זה למנהיגים ולנשיאים השחורים שיבואו אחריו, ולכן, הוא הרשה לבירוקרטיה ולפקידות הממשלתית לשלוט בו, בעוד שטראמפ היה מאוד ספציפי בהבאת רעיונות גדולים שיאפשרו לאנשים לצבור עושר גדול", היא אמרה.

"אבל ביידן משנה את כל זה", המשיכה, "כעת קשה מאוד להרוויח כסף במדינה הזאת אלא אם כן אתה עובד בחברת הייטק גדולה. אם אתה חברת טכנולוגיה צומחת, הם הודפים אותך החוצה".

 

 

9% לא
91% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE