הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דו"ח קבע: סן פרנסיסקו היא העיר שמנוהלת בצורה הגרועה ביותר בארה"ב
זו השנה השנייה ברציפות שסן פרנסיסקו מגיעה למקום ה-148 והאחרון בבדיקה שעורכת השוואה בין איכות שירותי העיר אל מול התקציב הכולל – ובכך קובעת את רמת היעילות

סן פרנסיסקו שבקליפורניה הוכרזה כעיר "הגרועה ביותר" בארצות הברית – כך לפי דו"ח של WalletHub.

המחקר השנתי מדד את "יעילות הנהגה המקומית" על ידי השוואת איכות שירותי העיר מול התקציב הכולל של העיר, זאת כדי לקבוע את יעילות הפעילות שלה.

המחקר מדד את 148 הערים הגדולות ביותר בארצות הברית ודירג אותן דרך ציון "איכות שירותים" המורכב מ-36 מדדים בשש קטגוריות שירות בהשוואה לתקציב לנפש של כל אחת מהערים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

למרות שדורגה במקום ה-24 באיכות שירותים, סן פרנסיסקו הגיעה למקום האחרון, 148, בדירוג התקציב הכולל לנפש, יחד עם החזקת הסכום הגבוה ביותר של חוב לטווח ארוך.

עם זאת, פרידה ספרזאדה – דוברת משרד ראש עיריית סן פרנסיסקו, בו יושבת לונדון בריד, זלזלה ברשימה.

"WalletHub עושה את זה כל שנה ובכל שנה זה מטעה ולא מדויק, כי המחקר הזה משווה את תקציב סן פרנסיסקו (עיר ומחוז) עם ערים אחרות (רק תקציבי עיר)", אמרה ספרזאדה.

ואכן, סן פרנסיסקו דורגה כעיר המנוהלת בצורה הגרועה ביותר על ידי WalletHub גם בדו"ח השנתי של 2023, ובשנה שלפני כן הגיעה למקום אחד לפני האחרון.

מהצד השני, הדו"ח לשנת 2024 הכריז שהעיר נמפה שבאיידהו היא הטובה ביותר מבחינה ניהולית – זו השנה השמינית ברציפות.

ראשת העיר, דבי קינג, אמרה: "זה מעניין. אני לא חושבת עלינו כעיר עשירה, אבל המפתח הוא להשתמש בכספים שיש לנו בחוכמה. ואני אומרת שהניהול האחראי הוא ערך חשוב מאוד בעיר שלנו. מכיוון שאנו מוציאים את כספי המשלמי המיסים, אז אנחנו תמיד מודעים לכיצד אנו מנצלים בצורה הטובה ביותר את כספי המיסים שהופקדו בידינו".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE