הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זעם על פרלקיטות ניו יורק: עשרות אנטי-ישראלים שהשחיטו את אונ' קולומביה – זוכו מאישומים
30 סטודנטים וחברי סגל שנעצרו במהלך אחת המהומות החריפות ביותר במוסדות האקדמיים בארצות הברית, זוכו מאשמה על ידי משרד פרקליט מחוז מנהטן

עשרות מפגינים אנטי-ישראלים השתלטו בחודש אפריל על בניינים בקמפוס אוניברסיטת קולומביה והשחיטו את המקום. 30 מהם נעצרו וכתבי אישום הוגשו נגדם – אלא שביום חמישי כולם זוכו מאשמה.

משרדו של פרקליט מחוז מנהטן, אלווין בראג, זיכה את 30 הסטודנטים וחברי הסגל שנעצרו במהלך המהומות בקמפוס, שהיו אחת מנקודות השיא של ההתפרעויות בחודשים האחרונים.

"כל התיקים הללו זוכו ונסגרו בשם הצדק", הכריז השופט קווין מקגראת באולם בית המשפט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כל המפגינים נעצרו ב-30 באפריל, שעות לאחר שהשתלטו על הבניין האקדמי המילטון, והואשמו בתחילה בפריצה בדרגה השלישית, עבירה קלה.

סטפן מילאן, תובע במשרד פרקליט המחוז של מנהטן, אמר שלא היה מספיק ראיות להראות שאחד הנאשמים גרם נזק לרכוש או פצע מישהו. הוא ציין שהמפגינים לבשו מסכות וכיסו מצלמות אבטחה, כפי שדיווחה רויטרס.

אף אחד מהסטודנטים שנעצרו לא היה בעל היסטוריה פלילית קודמת, וכולם עמדו בפני הליכים משמעתיים, כולל השעיות והדחות, מטעם הנהלת אוניברסיטת קולומביה.

"המשרד ממשיך לטפל בתיקים מהקמפוסים, כולל תקיפות שוטרים", אמר משרד התובע בהצהרה, מתייחס לאוניברסיטת קולומביה ולאוניברסיטת העיר ניו יורק.

"המשרד ממשיך לטפל בתיקים משני הקמפוסים, כולל כל התקפות נגד שוטרים," אמר משרד התובע בהצהרה ל-Fox News Digital, בהתייחסות לקולומביה ולאוניברסיטת העיר ניו יורק. "ישנם הליכים משמעתיים בית ספריים נמשכים עבור הסטודנטים שהתיקים שלהם זוכו".

יש לציין כי משרדו של בראג סירב לבטל את האישומים נגד 13 נאשמים נוספים. שניים מתוך ה-13 היו סטודנטים בקולומביה, ו-11 האחרים לא היו קשורים למוסד, אף על פי שרובם היו בוגרים.

 

 

17% לא
83% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE