הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סן פרנסיסקו נכנסת לעוצר: ראשת העיר מעלה מדרגה במלחמה בשוק הסמים
אזור טנדרלון ידוע לשמצה עם רמות פשיעה גבוהות מאוד ושוק סמים פתוח שכמעט והשתלט על השכונה. לונדון בריד הטילה מגבלות חדשות בתקווה לנקות את הרחובות מפושעים

מועצת סן פרנסיסקו אישרה ביום שלישי חקיקה המטילה הגבלות על שעות הפעילות של עסקים מסוימים, זאת בעוד ניסיון להילחם במשבר הסמים באזור טנדרלון, שכונה עם רמות פשיעה גבוהות מאוד.

החוק החדש ימנע מעסקים בטנדרלון אשר מוכרים "מזון ארוז מראש או מצורי טבק" לפעול בין חצות הלילה עד ל-5 בבוקר. עסקים המוכרים משקאות חריפים ייסגרו מאוחר יותר, בין השעות 2 ל-5 לפנות בוקר, כך לפי הודעה לעיתונות מיום שלישי.

"שווקי הסמים המתרחשים בלילה בשכונה זו אינם מקובלים וחייבים להיפגש עם אכיפת חוק מוגברת ואסטרטגיות חדשות, אך זה חייב להתבצע בשותפות עם הקהילה, שזה מה שאנו עושים", אמרה ראשת העיר, לונדון בריד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

"זהו דוגמה טובה להפיכת משוב מהקהילה לפעולה ממשית, כי כולם בטנדרלון ראויים לרחובות בטוחים לא רק במהלך היום, אלא גם בלילה", אמרה בריד.

החקיקה תהיה במעמד פיילוט למשך כשנתיים, כפי שהוסבר בהודעה לעיתונות, והאכיפה תהיה באמצעות קנסות מטעם מחלקת הבריאות הציבורית של סן פרנסיסקו והמשטרה המקומית.

"החקיקה הזו תסייע לשוטרים החרוצים שלנו במאמצים שלהם להעמיד לדין את סוחרי הסמים ולהפוך את הרחובות לבטוחים יותר לכולם", אמר ראש משטרת SFPD, ביל סקוט.

מספר עסקים במחוז טנדרלון תלוננו על משבר ההומלסים והסמים בשנים האחרונות, כאשר יזמים אומרים שלנהל מסעדה, בית קפה או סוג אחר של עסק קטן בעיר הפך להיות קשה יותר ויותר.

 

(צילום: AP)

 

מחקר שנערך לאחרונה מצא כי סן פרנסיסקו היא "העיר הכי גרועה מנוהלת" בארה"ב לפי דוח של WalletHub, שבדק את "יעילות הנהגה המקומית" על ידי השוואת איכות השירותים העירוניים לעומת תקציב העיר הכולל כדי לקבוע את יעילות התפעול שלה.

משרדה של בריד הגן על המהלך: "ראשת העיר בריד נקטה צעדים אגרסיביים לסגירת שווקים פתוחים של סמים ולכן היא הקימה את מרכז תיאום סוכנות שוק הסמים המפעילהמשאבים ברחבי העיר לפירוק שווקים האסורים בטנדרלון ודרום השוק".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE