הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נוסעת איבדה את המזוודה שלה – ואיתרה אותה במאהל הומלסים בהוליווד
אוני גרייס נחתה בלוס אנג'לס ללא המזוודה שלה – וכמה ימים לאחר מכן היא הפעילה את האיירטאג וגילתה שמהטען שלה נמצא במחנה חסרי בית

אמריקאית שנסעה עם חברת אמריקן איירליינס ואיבדה את המטען שלה בדרך – גילתה שמהזוודה האבודה שלה הגיעה למחנה לחסרי בית בהוליווד, כשהתכולה חסרה.

אוני גרייס טסה לשדה התעופה הוליווד ברבנק מדאלאס, טקסס, אך המזוודה שלה עברה מסלול ארוך יותר, כך היא סיפרה לחברת חדשות מקומית.

"היא הועברה לדנוור. אז מדנוור חזרה לדאלאס, ואז, חמישה ימים לאחר מכן, היא הגיעה בחזרה לברבנק", היא סיפרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בשלב מסוים, נאמר לגרייס שהמזוודה שלה נמצאה ונמסרה לביתה – אם כי היא מעולם לא קיבלה את המטען לו חיכתה יותר מדי זמן. אז, היא השתמשה באיירטאג של אפל, שהראה שהמזוודה שלה במקום אחר לגמרי.

"הסתכלתי על האיירטאג, והוא אמר שהוא בהוליווד. האינטואיציה שלי אמרה לי שמשהו לא בסדר כשראיתי את התיק שלי זז לאט לאורך רחוב ווסטרן", היא אמרה.

בסופו של דבר, האיירטאג הראה שהתיק ליד הפינה של שדרות סנטה מוניקה ורחוב ווסטרן בהוליווד. אז היא הבינה שהוא נמצא באמצע אחד ממחנות חסרי הבית של לוס אנג'לס.

"הייתי מזועזעת. הייתי בהלם... פשוט לא האמנתי", אמרה גרייס. "הייתי כל כך בהלם שלא הייתי מודעת אפילו לסביבתי. איפה הדברים שלי? איפה אני אפילו מחפשת?".

גרייס הגיעה למקום עם חברה שלה, ששילמה לחסר בית מקומי כדי שיעזור להן למצוא ולהחזיר את המזוודה.

חברת התעופה אמריקן איירליינס אמרה שהיא חוקרת את המקרה כדי להבין כיצד התיק הגיע לידיים הלא נכונות.

"אנו שואפים להבטיח שהמטענים המסומנים של לקוחותינו ופריטים אחרים יגיעו ליעדם בזמן ובמצבם המקורי", מסרה החברה בהצהרה. "אנו חוקרים מה אירע כאן ובינתיים, חבר בצוות שלנו נמצא בקשר עם הלקוחה כדי להתנצל ולפתור את הבעיה".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE