הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראוויס סקוט השתכר, התפרע והסיג גבול: כל הפרטים על המעצר
רישומי המעצר של הראפר בן ה-33 מתארים את ה"ריח החריף של אלכוהול" שנדף ממנו, ואת האופן שבו צעק וקילל אנשים שבילו על יאכטה במיאמי ביץ'

הראפר טראוויס סקוט נעצר בשעות הבוקר המוקדמות של יום חמישי בגין עבירה של שכרות והסגת גבול, לאחר שהוא, לדברי הרשויות, צעק על אנשים ביאכטה במיאמי ביץ', פלורידה.

סקוט בן ה-33, ששמו האמיתי הוא ז'אק ברמון וובסטר, נכנס למעצר במתקן טרנר גילפורד נייט בסביבות השעה 4:30 לפנות.

הוא נעצר לאחר שהמשטרה הוזעקה למרינה של מיאמי ביץ', בעקבות דיווח על הפרעה ביאכטה, לפי רישומי המעצר. אדם כלשהו התקשר למוקד ואמר שאנשים מתקוטטים על הסיפון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תמונת המעצר של טראוויס סקוט 

 

כשהכוחות הגיעו למקום, הם מצאו את סקוט "עומד ליד הרציף וצועק על נוסעי הספינה", לדברי הרשויות. הקצינים סיפרו כי בהתחלה הראפר ציית לפקודות המשטרה לשבת, אך לאחר מכן התעלם מהן. המתלונן אמר למשטרה שהוא לא מעוניין להגיש תלונה ורק רוצה שסקוט יעזוב את הספינה.

ברישומים, הקצינים ציינו כי הם זיהו "ריח חריף של אלכוהול מהנשימה" של סקוט.

בסופו של דבר, לאחר איום במעצר, הראפר הסכים לעזוב את האזור – אם כי לא עשה זאת בשקט. סקוט "הלך לאחור תוך כדי צעקות ונאצות לעבר היושבים ביאכטה".

חמש דקות לאחר מכן, הוא חזר למקום ודיבר עם אחד השוטרים שנשאר שם, ואז התחיל שוב לצעוק ונקט ב"התנהגות חריגה" ו"הפרעה לשקט של של דיירי המרינה ובנייני המגורים הסמוכים".

כאמור, סקוט נעצר, ועל פי הדיווחים מאוחר יותר הוא הודה ששתה אלכוהול ואמר: "זאת מיאמי".

עורך דינו של סקוט אמר שהוא "נעצר לזמן קצר בשל אי הבנה. לא היה שום עימות פיזי, ואנו מודים לרשויות על שיתוף הפעולה איתנו לקראת פתרון מהיר וידידותי".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE