הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביידן סופג מכה קשה במדינה דמוקרטית מובהקת: "התוצאות הגרועות אי פעם"
הנשיא האמריקאי המכהן רואה צניחה מתמשכת בתמיכה כלפיו, בעיקר במעוזי הבייס שלו שמתנערים מהעבודה שעשה בארבע השנים האחרונות

דירוג האישור של הנשיא ג'ו ביידן הוא ה"גרוע ביותר" אי פעם במעוז הדמוקרטי של ניו יורק - בעוד שהנשיא לשעבר דונלד טראמפ עשה רווחים מינימליים במדינה, על פי סקר של 'קולג' סיינה'.

בשנת 2020, ביידן ניצח בניו יורק בפער של כמעט 2 מיליון קולות, פער של כ-23 אחוזים מעל טראמפ. ניו יורק, שנשארה מדינה כחולה ברובה מאז המיתון הגדול, הצביעה למועמד הנשיאותי הדמוקרטי בתשע הבחירות האחרונות ובשש מתוכן, המועמד ניצח בפער של 20 אחוז לפחות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בעוד שהבחירות לנשיאות נמצאות במרחק של פחות מחמישה חודשים, דירוג האישור של ביידן עומד על 42% מתושבי ניו יורק, בעוד ש-53% עצומים תופסים את הנשיא בצורה שלילית.

כאשר הסקר פורסם ביום חמישי, מכון המחקר 'קולג' סיינה' אמר שדירוג האישור של ביידן ביוני הוא ה"גרוע ביותר אי פעם" באמפייר סטייט. במאי, דירוג האישור שלו עמד על 45% לעומת 50 אחוזים שלילי, ובאפריל המספרים היו 45% לעומת 52%, בהתאמה.

בינתיים, דירוג האישור של טראמפ בניו יורק בסקר לחודש יוני עמד על 37%, כאשר 59% לא מפתיעים רואים אותו באופן שלילי. במאי, המספרים היו 39% שאישרו ו-56% שדחו.

ביידן עדיין מוביל על טראמפ בניו יורק ב-8 נקודות (47 אחוז לעומת 39 אחוז), אך טראמפ עשה כמה רווחים קטנים בחודשים האחרונים בעוד שתמיכת ביידן נשארה על 47 אחוז. במאי, 38 אחוז מתושבי ניו יורק אמרו שהם יתמכו בטראמפ, נקודה אחת יותר מסקר אפריל.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE