הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי שהכחיש אונס נשים בטבח שמחת תורה – חבר 'הסקווד' מתנצל
הנציג הפרוגרסיבי ג'מאל באומן, שנלחם בפריימריז על הכיסא שלו, טוען שהעדויות של האו"ם שיכנעו אותו שה"אלימות המינית" שאירעה ב-7 באוקטובר היא לא "שקר"

הנציג הפרוגרסיבי חבר 'הסקווד', ג'מאל באומן, התנצל השבוע על כך שטען כי הדיווחים על כך שחמאס אנס ורצח ילדים במהלך טבח שמחת תורה היו "שקר".

"מיד כשהאומות המאוחדות סיפקו ראיות נוספות, הצבעתי לגנות את האלימות המינית. אני מתנצל על ההערות שלי", אמר באומן, ביום שני במהלך ראיון ב-WNYC, לאחר שמאזין לחץ עליו בנושא.

"ברגע שקיבלתי את המידע הנוסף מהאו"ם, גינינו את האלימות המינית, הצבענו לגנות אותה, ואנחנו ממשיכים לעשות את העבודה", הוסיף הנציג.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

במהלך הפגנה נגד ישראל בווייט פליינס שנערכה ב-17 בנובמבר, קצת יותר מחודש אחרי הטבח נגד תושבי ישראל, באומן אמר: "היה שימוש בפרופגנדה בתחילת המצור. עדיין אין ראיות לתינוקות שנכרתו ראשם או לנשים שנאנסו, אבל הם עדיין ממשיכים להשתמש בשקר הזה".

הסיבה להתנצלותו עשויה להיות קשורה לכך שהוא מתמודד בפריימריז ב-25 ביוני נגד מנהל מחוז וסטצ'סטר, ג'ורג' לטימר.

המרוץ שבר שיאים כמרוץ המקדים היקר ביותר אי פעם במונחי הוצאות על פרסום, עם יותר מ-23 מיליון דולר שהושקעו בפרסומות טלוויזיה, רדיו, דיגיטל ורשתות חברתיות.

סקר שנערך לאחרונה הראה כי בואמן בן ה-48 משתרך מאחורי לטימר ב-17 נקודות, 48% לעומת 31%, עם לפחות 21% שעוד לא החליטו.

תומכי ישראל כמובן האשימו את באומן בגין הפצת תעמולה של חמאס על ידי הכחשת הטבח נגד ילדים ואונס נשים. ולמרות שבואמן כבר חזר בו מההערות שלו בנובמבר, הפעם הזו הייתה הראשונה שחבר הקונגרס הוציא התנצלות רשמית.

"אני לא הולך להיות מושלם. אני הולך לעשות טעויות. אני הולך לומר דברים שפוגעים באנשים, גם אם אני לא מתכוון לכך. כשאני עושה זאת, אני הולך לקחת אחריות על כך. אני הולך להודות בכך", הוא אמר בראיון האחרון.

לטימר ופעילים תומכי ישראל אמרו שהתנצלותו של בומן הייתה "מעט מאוד ומאוחר מדי".

"להכחיש אונס זה לא נכון, נקודה. להכחיש כריתת ראשים ברברית של תינוקות זה לא נכון, נקודה. לקרוא לקורבנות אונס שקרניות זה לא נכון, נקודה", נמסר מקמפיין מסע הבחירות של לטימר.

 

 

3% לא
97% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE