הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לקראת יום העצמאות האמריקאי: אלו הן המדינות הכי פטריוטיות בארה"ב
המדינות דורגו על בסיס חיילים בשירות פעיל ויוצאי צבא, מעורבות אזרחית, לימודי היסטוריה אמריקאית ושיעור המצביעים – וכך נקבע באיזו מדינה חיים הכי הרבה אנשים "מסורים ותומכים במדינה"

ה-4 ביולי מתקרב בצעדי ענק והאמריקאים מתכוננים לחגוג את יום העצמאות של המדינה – וזה זמן טוב לבחון איזו מדינה בארצות הברית היא הכי פטריוטית.

חלק מההגדרה של פטריוטיות היא "מסירות ותמיכה נמרצת במדינה". לצד הגדרה זו, חברת המחקר WalletHub ניתחה את כל 50 המדינות כדי לקבוע איזו הכי פטריוטית, על בסיס מספר גורמים: מעורבות צבאית, כמות יוצאי צבא לכל 1,000 מבגורים, חיילים בשירות פעיל ועוד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הן גם דורגו בהתבסס על מעורבות אזרחית, כגון שיעור ההתנדבות, השתתפות בחבר מושבעים, דרישות לימוד היסטוריה של ארה"ב, וגם מספר המבוגרים שהצביעו בבחירות לנשיאות ב-2020.

סנדרה האפה, אנליסטית ב-WalletHub שהמטה הראשי שלו נמצא במיאמי, פלורידה, אמרה: "המדינות הפטריוטיות ביותר יש להן הרבה תושבים ששירתו או משרתים בצבא, אחוזי הצבעה גבוהים בבחירות וחלק גדול מהאוכלוסייה המתנדבת בארגונים לאומיים ומקומיים", היא אמרה בהצהרה לתקשורת.

המדינה שהגיעה למקום הראשון היא וירג'יניה, זאת בזכות המספר הגבוה של חיילים שנמצאים בפעילות, וגם יוצאי הצבא.

חברת המחקר ציינה כי 71.5% מתושבי וירג'יניה הצביעו בבחירות לנשיאות ב-2020 לעומת הממוצע הלאומי של 67%, דבר שתרם גם הוא לדירוג הגבוה של המדינה.

"עבור כל 100,000 אזרחים בווירג'יניה, יש כמעט 1,900 חיילים בפעילות, הרמה השלישית הגבוהה ביותר במדינה", אמר WalletHub בדוח שלו. "ולכל 1,000 אזרחים, יש בסביבות 107 ותיקי צבא, השיעור השני הגבוהה ביותר במדינה".

נוסף על כך, "וירג'יניה מחזיקה במקום השביעי הגבוה ביותר במספר מתנדבים לנפש, והיא אחת מהמדינות הרבות שדורשות קורסים בהיסטוריה או באזרחות של ארה"ב לקראת סיום התיכון".

הרשימה המלאה היא:

  1. וירג'יניה (רפובליקנית)
  2. אלסקה (רפובליקנית)
  3. מונטנה (רפובליקנית)
  4. מיין (דמוקרטית)
  5. אורגון (דמוקרטית)
  6. קולורדו (דמוקרטית)
  7. ניו המפשייר (רפובליקנית)
  8. וושינגטון (דמוקרטית)
  9. מרילנד (דמוקרטית)
  10. הוואי (דמוקרטית)

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE