הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מלינדה גייטס מכריזה במי תתמוך לנשיאות: "נשים ראויות למנהיג שדואג להן"
הפילנתרופית ואשתו לשעבר של ביל גייטס, הביעה לראשונה את תמיכתה בנשיא המכהן ג'ו ביידן שלדעתה צריך להמשיך לקדנציה שנייה. "הפער בינו לבין טראמם לא יכול להיות גדול יותר"

הפילנתרופית מלינדה פרנץ' גייטס, גרושתו של המיליארדר ביל גייטס, הביעה לראשונה אי פעם את תמיכתה בנשיא המכהן ג'ו ביידן.

גייטס עזבה השנה את קרן הצדקה שהקימה יחד עם בעלה לשעבר מייסד מיקרוסופט, עם 12.5 מיליארד דולר להקמת ארגון צדקה משלה.

היא אמרה שהניגוד בין ביידן לנשיא לשעבר דונלד טראמפ, יריבו הרפובליקני בבחירות הקרובות שייערכו ב-5 בנובמבר, "לא יכול להיות גדול יותר, והמעמדות לא יכולות להיות גבוהות יותר".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"נשים ראויות למנהיג שדואג לנושאים שהן נתקלות בהם ומחויב להגנה על הביטחון שלהן, בריאותן, כוחן הכלכלי, זכויות הרבייה שלהן ויכולתן להשתתף באופן חופשי ומלא בדמוקרטיה פעילה", היא כתבה בפלטפורמת המדיה החברתית X ביום חמישי.

קרן ביל ומלינדה גייטס תרמה כ-1.8 מיליון דולר בבחירות 2020, רובם לדמוקרטים.

בכתבה ב-CNN ביום חמישי, גייטס הרחיבה עוד ואמרה שכהונתו הראשונה של טראמפ כנשיא סיכנה את בריאות הנשים, בטחונן והחופש שלהן.

"הוא מינה במכוון שופטי בית המשפט העליון שיבטלו את רו נגד וייד, מה שהביא להחלטה עם השלכות רחבות וקטסטרופליות עבור נשים ומשפחות רבות", כתבה.

בינתיים, התאומים המיליארדרים טיילר וקמרון וינקלווס, שייסדו את חברת הקריפטו ג'מיני, אמרו ביום חמישי שהם תורמים כל אחד מיליון דולר בביטקוין כדי לתמוך בטראמפ.

טיילר האשים אתשהממשל הדמוקרטי של ביידן בכך ש"הכריז במפורש על מלחמה נגד הקריפטו" ושטראמפ הוא "בעד ביטקוין, בעד קריפטו ובעד עסקים".

 

 

98% לא
2% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE