הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ארה"ב נמצאת תחת האיום החריף ביותר – והממשל מסתיר זאת מהעם האמריקאי
גנרל בגימוס ואנליסט אסטרטגי הסביר כי הברית בין רוסיה, איראן, קרואיה הצפונית וסין היא איום שלא היה כמותו מזה מלחמת העולם השנייה – וביידן לא מסביר את זה לעם. "מזעזע ומביש"

הגנרל בדימוס ג'ק קין העניק ראיון לרשת 'פוקס ניוז' שם אמר כי הברית המתחזקת בין רוסיה, סין, צפון קוריאה ואיראן הופכת להיות יותר מסוכנת עבור ארצות הברית.

קין, שהוא האנליסט האסטרטגי הבכיר של פוקס ניוז. אמר שהמדינה לא ראתה איום כה רציני מאז מלחמת העולם השנייה וממשל ביידן לא מסביר את זה באופן יעיל לעם האמריקאי.

"ארבעה ימים לאחר נאום מצב האומה, ראשי המודיעין שלנו הגיעו לפגישה מתוכננת עם הקונגרס. והם אמרו שארבע המדינות הללו מהוות איום על ארצות הברית ברמה שלא ראינו במשך עשורים רבים", אמר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנשיא פוטין בביקורו בקוריאה הצפונית (צילום: AP)

 

 "כשאנו מסתכלים על זה, מה שאנחנו נתקלים בו הוא שיתוף פעולה בין ארבע בעלות ברית נפרדות. סין היא מתחרה כמעט שווה ערך. רוסיה היא איום כרוני. איראן שואפת לשליטה במזרח התיכון, ולצפון קוריאה יש מערך נשק גרעיני עם טילים בליסטיים שיכולים להגיע לארצות הברית. זה רציני".

"אנו מאמינים שלא ראינו איום כזה מאז מלחמת העולם השנייה. למה? כי יכול להיות שנקלע ליותר ממלחמה אחת במספר זירות. זו באמת הבעיה שאנו נתקלים בה", הוסיף הגנרל קין.

"והנה הבעיה. ראשי המודיעין אמרו שזה מאוד רציני. לא ראינו זאת בעשורים. איפה הממשלה מנהל שיח גלוי עם העם האמריקאי על חומרת האיום וכיצד זה ישפיע על ביטחון אמריקה? זה לא קורה, וזה די מזעזע ומביש".

אזהרתו של קין מגיעה כאשר רוסיה נכנסה לברית הגנה עם צפון קוריאה שמחייבת את שתי המדינות להגן זו על זו מפני אויבים צבאיים "ללא דיחוי".

נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, והמנהיג העליון של צפון קוריאה, קים ג'ונג און, חתמו על ההסכם החשוב ביום רביעי, במהלך שהדאיג את המעצמות המערביות.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE