הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הדמוקרטים שמעיזים לתהות לגבי כשירותו המנטלית של הנשיא ביידן
זה לא צריך להיות נושא פוליטי, אלא חשש אמיתי של כל אמריקאי או אזרח בעולם המערבי – שכן "התפיסה של מנהיגות חלשה בארה"ב הובילה לכאוס עולמי"

החשש מכשירותו המנטלית של הנשיא ג'ו ביידן אינה נמצאת רק בקרב הרפובליקנים ותומכי הנשיא לשעבר דונלד טראמפ – אלא יש לא מעט דמוקרטים ואף פרוגרסיבים שמעיזים לשאול שאלות.

כך למשל המיליארדר ביל אקמן, תורם ותיק למפלגה הדמוקרטית, שיתף את הסרטון בו הנשיא לשעבר ברק אובמה מוביל את ביידן ליציאה מהבמה באירוע גיוס התרומות האחרון, כפי שידווחנו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"יש אנשים שבגיל 81 הם זקנים, ויש אחרים שהם חדורי חיוניות, פעילים ומרשימים. תשוו בין וורן באפט בגיל 93 לביידן בגיל 81. ביידן הוא זקן בן 81 שאינו מוצא את דרכו החוצה מהבמה או קופא בכנס ה-G7. האם זהו האדם שצריך להיות מנהיג העולם החופשי בחמש השנים הבאות? נשיא לא צריך להיות מובל החוצה מהבמה ביד או עם זרוע עטופה סביבו. זו לא תמונת הכוח והמנהיגות שאנו זקוקים לה כמדינה", כתב אקמן ביום ראשון.

הוא המשיך:

"תראו מה קורה בעולם. התפיסה של מנהיגות חלשה בארה"ב הובילה לכאוס עולמי. המציאות של מנהיגות חלשה היא איום רציני, ארוך טווח ומתמשך על מדינתנו. המפלגה הדמוקרטית משמידה את עצמה על ידי קידום ביידן לקדנציה שנייה", המשיך אקמן. "זו 'מלכותו של המלך העירום' במציאות. אבל זה לא ספר ילדים או בדיחה. העולם בסיכון גדול, וקדנציה שנייה של ביידן היא איום חמור על הביטחון והשגשוג העולמיים".

 

אקמן (צילום: רויטרס)

 

גם העיתונאי הפרוגרסיבי צ'נק אויגור העביר ביקורת כלפי הדמוקרטים על כך שהם לא מכירים בכושר המנטלי הנמוך של ביידן.

"לכולנו יש עיניים ואוזניים", אמר. "הבחור במצב נורא, נורא, ואם יש לו דמנציה, הם הופכים ליותר עקשניים".

אויגור הוסיף שגם ביידן וגם טראמפ הם שניהם "טיפשים מבולבלים".

הבית הלבן ממשיך להתעלם מהתנהגותו המדאיגה של הנשיא, ולהתעלם לחלוטין מחששות של חלק גדול מאוד מהציבור האמריקאי – ובמקום תמיד מאשימים את הרפובליקנים בניסיון לפגוע בנשיא.

ה'וול סטריט ג'ורנל' פרסם תחקיר שהסתמך על 45 אנשים, לפיהם מנהיגי קונגרס ואחרים שנפגשו עם ביידן שמו לב שהוא "נראה איטי יותר כעת" והוא "מישהו שיש לו רגעים טובים ורעים".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE