הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גל האנטישמיות מתפתח לאנטי-אמריקניזם: "דאגה אמיתית"
החוקר בנג'מין הול אמר שההפגנות נגד ישראל מראות מגמה מדאיגה ביותר, שכן כבר לא מדובר רק במחאה על מספר ההרוגים בעזה – אלא במחאה נגד האינטרסים של ארה"ב

מלחמת ישראל-חמאס גרמה לעלייה מזעזעת באנטישמיות ברחבי העולם, אך, כפי שאמר החוקר בנג'מין הול מחדשות פוקס ניוז, ההשפעה שיש לזה על ארצות הברית היא מצמררת במיוחד.

בהופעה בתוכנית "פוקס וחברים" ביום חמישי, הול הציג את הספיישל החדש שלו בשם "אנטישמיות באמריקה", והזהיר שהמגמה המסוכנת הזו נמצאת בכיוון לא טוב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

 

"כולנו ראינו את ההפגנות שהתרחשו ברחבי ארה"ב. רק בקליפורניה בכמה הימים האחרונים, ראינו את ההפגנות שם. אבל מה שהתחלנו לראות זה שאלו לא רק הפגנות, במובן של תמיכה או התנגדות למספר ההרוגים בתוך עזה", טען הול, שנפצע באורח קשה ב-2022 בעת שידור המלחמה בין רוסיה לאוקראינה.

"הן באמת משתנות לכיוון אנטישמיות. הן באמת מתפתחות להפגנות נגד יהודים".

ההפגנה שהוזכרה על ידי הול בקטע התרחשה באוניברסיטת קליפורניה שבלוס אנג'לס בליל שלישי בשבוע שעבר. קבוצה גדולה של מפגינים נגד ישראל תפסה וחסמה בניין בקמפוס, ולכדה בתוכו עובדי המוסד האקדמי, כולל נשיא האוניברסיטה.

אבל לא מדובר רק בהפגנות נגד יהודים, שכן לדבריו של הול האווירה בהפגנות הללו מראות כיוון ישיר לאנטי-אמריקה.

"לצד דגלי ישראל הבוערים, אנו רואים לעיתים קרובות גם דגלים אמריקאיים בוערים. אז יש דאגה אמיתית לגבי הכיוון שכל זה הולך", הוא הזהיר.

הול חוקר את התפקיד הייחודי של רשתות החברתיות בגל האנטישמיות החסר תקדים שנראה מאז טבח שמחת תורה, תוך התייחסות לעדותה המזעזעת של נשיאת הרווארד לשעבר, קלודין גיי, בפני הקונגרס, בה לא נתנה תשובה ברורה כאשר נשאלה אם קריאות לג'נוסייד של יהודים הן נגד מדיניות הרווארד.

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE